Etichete

, ,

proaspătă şi fierbinte, de ieri. 😆 sărim peste partea cu prezentările, că deja ştiţi că de fiecare dată trebuie să îmi spun poezia, şi trecem direct la ce spunea clienta. reţelele de telefonie mobilă vor fi notate cu x şi y, ca să evit să fac reclamă.

clienta: doamnă, eu nu pot să sun în reţeaua y de pe reţeaua x.
eu: întâmpinaţi această problemă cu orice cartelă x?
clienta: da, că nu am deloc semnal în y.
eu: noi oferim informaţii despre produsele şi serviciile cartelei x, dacă întâmpinaţi probleme de semnal în reţeaua y, atunci trebuie să sunaţi la serviciul relaţii cu clienţii al acelei companii de telefonie mobilă.
clienta: păi nu auziţi că nu pot să sun din x?
eu: puteţi apela alte numere de pe cartela dumneavoastră x?
clienta: da, numai numerele de y nu le pot apela. mi s-a zis că e congestie şi că situaţia se va remedia. am sunat ca să o remediaţi.
eu: aţi spus că nu aveţi semnal în reţeaua y.
clienta: da!
eu: atunci sunaţi la relaţii cu clienţii y.
clienta: nu pot să sun, doamnă, ce nu înţelegeţi? NU AM SEMNAL!
eu: aceasta este o problemă care ţine de reţeaua y, nu de reţeaua x. iar noi putem oferi informaţii doar despre reţeaua x.
clienta: păi e vina dumneavoastră, faceţi ceva, că nu pot apela în y.
eu (mega-exasperată): puteţi apela în y de pe alte numere?
clienta: nu pot, doamnă, nu auziţi că nu am deloc semnal în y?
eu: atunci aceasta este o situaţie care ţine de reţeaua y.
clienta: doamnă, mie mi s-a spus că este congestie!!!
eu: dacă ar fi fost congestie, atunci aţi fi fost în imposibilitatea de a apela din x în y, dar aţi fi avut semnal în reţeaua y şi aţi fi putut apela de pe alte numere în y! or dumneavoastră spuneţi că nu aveţi deloc semnal în y.
clienta: exact!!!
eu: atunci apelaţi la relaţii cu clienţii y, ei sunt cei care trebuie să remedieze situaţia!
clienta (nu prea convinsă şi evident nemulţumită): bine, doamnă, bine…

*convorbire reprodusă aproximativ

