Etichete

, ,

prima oară când am auzit de lady gaga m-a lăsat aşa de rece că până şi gheaţa ar fi părut caldă pe lângă mine. între timp lucrurile s-au schimbat oarecum, fumeea izbutind să lanseze nişte cântece care mi-au mers la inimioară. şi deşi nu se numără printre interpreţii mei preferaţi, există patru melodii ale ei pe care le ascult constant. piesa de mai jos se numără printre ele – de fapt aş putea spune că este favorita mea. ţin minte şi acum când am auzit-o prima oară – la şase dimineaţa, într-un fast food de la romană în care mă târâse angie după o noapte nedormită (cred că veneam de la lansarea albumului „far from telescopes”… parcă)

dar gata cu palavrele. ladies and gentlemen, în toată splendoarea ei (ahem)… lady gaga! apropo, dacă vă plictisesc introducerile, săriţi direct la 2:30, că de acolo începe cântecul propriu-zis.

versuri aici.

*credits to lady gaga for music & lyrics*

