Etichete

, , , , , , , ,

am auzit ceva supermegacalifragilistic, şi anume, că vin anathema din nou la bucureşti. asta ar fi ceva de-a dreptul mai mult decât grozav, având în vedere faptul că nu m-am putut duce la sonisphere în vară ca să îi văd, şi asta în ciuda faptului că mi s-a făcut o ofertă în acest sens (şi slavă domnului că nu am acceptat, dar motivele nu le voi comenta aici). partea naşpa e că tot intru pe site-ul lor oficial încă de când am văzut minunăţia, şi nimic, nada, niente. ceea ce nu prea îmi place. dar mai e timp să se confirme.

între timp, s-a ivit un concert the amsterdams în fabrica la care aş putea merge, dar încă nu sunt decisă. cu ruşine şi căinţă recunosc că dacă ar fi totuşi să merg, m-aş duce pentru formaţia din deschidere, adică pentru sophisticated lemons. deh, guilty musical pleasures, ce să îi faci. ar fi oricum primul concert din toamna asta – trebuie să recunosc că nu am mai fost la un concert adevărat din iulie (excluzând proms of delight şi stufstock newcomers). şi chiar îmi e dor de o zbânţuială aşa pe bune. mă rog, o să mă hotărăsc în câteva zile (a se citi, când primesc salariul).

apropo, am menţionat că sunt în concediu? şi, spre surprinderea mea, chiar am reuşit să îmi reglez programul de somn, ceea ce înseamnă că nu mai adorm la 2-3 dimineaţa, ci înainte (!!!) de miezul nopţii. ceea ce mă bucură, ştiam eu că nu trebuie decât puţină voinţă. 😆 şi m-am apucat să mă uit la the o.c. ceea ce mă face să mă simt oarecum vinovată, pentru că am impresia neplăcută că îmi pierd timpul aiurea. de fapt, impresia asta o am încă de când a început toamna, şi chestia asta mă calcă pe nervi teribil de mult. şi asta, plus faptul că am impresia că stagnez profesional, plus sentimentul ăla idiot că se mai duce un an face ca starea mea overall să nu fie tocmai grozavă. mă simt panicată. speriată. şi încerc să îmi înfrâng teama trăncănind despre concerte.

am spus-o, o repet: aş vrea să mă dau cu două luni înapoi şi să trăiesc într-o vară eternă…

*credits to sophisticated lemons for title*

