Etichete

, , , , , ,


n-am somn. şi ca întotdeauna când nu am somn, este imperios necesar să aberez un pic în scris.

ador bucureştiul.

să-mi sară în cap cine-o vrea, şi e foarte adevărat că nici nu sunt cine ştie ce plimbată astfel încât să am termeni de comparaţie cu adevărat relevanţi. but i love this city. mi-am mai declarat odată iubirea pentru el şi o să mi-o declar ori de câte ori voi avea ocazia.

bucureştiul înseamnă agitaţie. trepidează de viaţă. să te plimbi pe lipscani într-o noapte de vară, în weekend, când lumea moare de cald şi stă pe afară la un suc, o bere, whatever, de preferinţă cu cel puţin un prieten de braţ, şi cu chef de vorbă şi cântec, nu neapărat cu ceva la bord. sau hai să fie, dar puţin.

bucureştiul înseamnă distracţie şi înseamnă artă. concerte, expoziţii, filme, noaptea muzeelor, târguri de carte, târguri de produse tradiţionale. să te plimbi prin cişmigiu într-o zi cu soare şi cu expoziţie de mâncăruri autohtone, mâncând vată de zahăr pe băţ şi râzând cu cel puţin un prieten lângă tine. iar seara să te duci la un concert, să dai din cap până te doare, să dansezi cât te ţin picioarele, să întâlneşti cel puţin trei cunoştinţe în club şi dimineaţa să nu fie nevoie să te duci la muncă.

bucureştiul înseamnă gropi, câini, aglomeraţie şi zăpadă blocând strada. dimineţile în care înjuri ratb-ul că întârzii la muncă sau şcoală, toţi oamenii ăia care te calcă pe nervi de-a lungul zilei. să ai o zi proastă. şi la sfârşit să primeşti un telefon de la un prieten „băi, ce faci? nu ieşim la o ciocolată caldă?” şi să îţi fie cald, chiar dacă afară e vijelie.

bucureştiul înseamnă cartierul în care am crescut, cu parcuri fermecător de neîngrijite şi „disciplinate” în timp, cu tobogane de tablă stricate pe care toţii copiii se dădeau cu riscul să îşi rupă fundul, cu şcoala şi liceul unde am învăţat.

bucureştiul înseamnă oamenii de aici care, dintr-un motiv sau altul, îmi sunt dragi şi pe care îi găsesc speciali.

bucureştiul meu drag.

*credits to guns n’ roses for title. nu, nu am fost la concertul lui axl.*

