Etichete

, , , ,

GÂNDURI RISIPITE

mă gândeam. şi poate că mă gândeam prea mult. aceeaşi melodie tristă răsuna în capul meu de ore întregi, şi amintirea ta se evapora în aerul încins din încăpere. afară era frig şi mult prea întuneric ca gândurile mele să te caute, să te găsească, să te atingă.

mă gândeam că eşti prea închis în mintea ta, că îţi place să te plimbi printre oglinzi deformate, că te rătăceşti în propriile cuvinte şi gânduri, că în tine se poate ascunde o lume întreagă sau nimic. că eşti lumină şi conţinut sau că eşti întuneric şi vid. mă gândeam că eşti departe, departe în timp şi spaţiu, departe în spirit, departe de tot.

mă gândeam că nimic bun nu poate să iasă din asta. am mai fost acolo o dată, am crezut că mi-am găsit refugiul din faţa furtunii, şi apoi totul s-a sfărâmat în schije şi-am rămas descoperită în mijlocul grindinii. vezi, obrajii mi-s roşii, ochii strălucitori şi sunt calmă. aşa trebuie să fii când înfrunţi vremea rea, dacă vrei să nu răceşti, să nu te răceşti.

mă gândeam că n-ar trebui să mă apropii de tine deloc. dacă eşti foc, voi fi arsă. dacă eşti nisip mişcător, voi fi atrasă fără scăpare. dacă eşti zid, mă voi lovi de tine şi mă voi prăbuşi însângerată.

mă gândeam că nu îţi vei da niciodată seama. că poate nici nu vrei să îţi dai seama. că pentru tine nu înseamnă nimic. mă gândeam că ai râde dacă ai şti. mă gândeam că aş vrea să te văd, mă aşteptam să apari. mă durea absenţa ta.

mă gândeam că nu-i adevărat, că nu-i decât o dorinţă. mă gândeam să mi-o îndeplinesc, mă gândeam că nu mă vei lăsa să o îndeplinesc. mă gândeam că realitatea va fi dezamăgitoare. eram fericită, eram iritată. sunetele curgeau. noaptea murea cu melodii pe buze, printre strigăte şi aplauze şi căldura se topea, mie mi se închideau ochii. dar nu. pur şi simplu nu.

mă gândeam că aş vrea să trag linie şi să scriu o nouă pagină şi că n-am cerneală şi hârtie. şi că nu mă vei auzi dacă îţi cer. mă gândeam să continuu, mă gândeam să abandonez.

mă gândeam. şi poate că mă gândeam prea mult.

