Etichete

, , , , , ,

băi, să-mi bag picioarele, azi m-am trezit (de frig ce era în cameră) pe la şapte, cu patruzeci de minute înainte să sune ceasul! fuck it şi să-mi bag picioarele în iarna mă-sii (că e aşa ger în casă de zici că-i iarnă afară). în fine, ştiu că nu e cel mai potrivit mod de a începe un post, dar trebuia să îmi vărs cumva amarul. pentru că vedeţi voi, la momentul de faţă mă aflu într-o mare încurcătură. financiară. ceea ce se traduce prin „aproape nu mai am un chior de ban”. şi faza e că aş vrea să merg în lăptărie la un concert, dar asta m-ar aduce practic cu banii pe zero barat. şi nu prea am chef să rămân în fundu’ gol din punct de vedere financiar cu o săptămână înainte de salariu.

plus că am de făcut şi nişte socoteli de te ia groaza. 70 de lei pentru biletul la anathema, de care, fie ce-o fi, nu mă pot lipsi, vreo 200 de lei pentru o pereche de ghete/cizme/bocanci (parcă aş înclina spre ghete) de care iarăşi nu mă pot lipsi, 50 de lei pentru nenorocitul ăla de abonament la ratb (pentru că nu mai am reducere), 60 de lei pentru concertul ocs de la sfârşitul lunii, la care trebuie să mă duc, că m-a pălit un chef de ocs de mor, am ascultat în draci zilele astea, vezi last.fmu’. şi sigur o să mai fie şi un kumm, poate un go to berlin/hot cassie/trouble is, şi deja am impresia că mi s-a topit salariul şi îngheţ. mă rog, presupun că rezolvarea ar fi uşoară (pentru alţii, nu pentru mine), şi anume să mai las dracului concertele, dar nu pot, nu POT! „herooooooooin… it’s my wife and it’s my life”. vorba aia, şi să ştiţi că era doar o metaforă, hienelor.

da, nu pot vedea nimic într-o lumină bună în toamna asta ploios-iernatică, să moară capra pe acoperiş.

*credits to the white stripes for title*

