Etichete

, , , ,

explicaţie: m-am plimbat printr-un magazin de decoraţiuni interioare.

am şi eu un vis (printre multe altele), şi anume să ajung să mă mut singură, fie şi într-o garsonieră, fie şi numai pe o saltea şi cu o ladă de haine după mine la început. să am eu un loc care să ştiu că este al meu şi numai al meu, un loc pe care să-l pot aranja exact aşa cum îmi place. să fie cu pereţi albi, cu mobilă simplă, neagră şi tot felul de fleacuri colorate care să înveselească atmosfera. să am pe pereţi fotografii alb-negru înrămate. să am şi un poster cu placebo înrămat (altfel nici că se putea).

să am un pat moale pe care să dorm şi pe care să nu trebuiască să îl fac vreodată, cu o pernă mare şi mai multe perne mici şi cu o pilotă groasă. să am un calculator din care să se reverse muzică şi filme şi care să nu se strice niciodată. să am o grămadă de cărţi în bibliotecă şi ditamai colecţia de cd-uri. să am un loc special pentru inelele mele de plastic colorate şi o mapă unde să-mi pot păstra setlisturile şi cotoarele de bilete de la concerte. să am vreo două-trei plante care să nu se veştejească niciodată. să am un fotoliu unde să mă pot ghemui atunci când citesc. să am o măsuţă joasă ca alea japoneze şi vase în care să pot pune rămurele contorsionate. să fie ordine mereu. să fie lumânări parfumate din loc în loc şi câteva cutii în care să pun ce-mi place.

să am o bucătărie utilată cât de cât şi să învăţ să o folosesc (cât de cât). să fie caldă. să am ceşcuţe şi farfurioare multe şi colorate, cu flori, cu stele, cu ce vreau şi ce nu vreau. să nu-mi lipsească ciocolata, untul de arahide şi mierea. să am un frigider pe care să pot pune câţi magneţi vreau eu, cu fructe, cu legume, cu farfurioare şi coşuleţe cu mâncare. să nu uit niciodată să spăl vasele sau să scot ceva din priză. să am în permanenţă fructe în fructieră, şi din alea adevărate, nu de carton sau ghips sau mai ştiu eu ce. să folosesc maşina de spălat fără a mă teme că îmi voi face hainele praf.

să am o baie nu foarte mare, dar cu o cadă încăpătoare. să am gel de duş, şampon, cremă de corp, spumă de baie şi să nu îmi lipsească niciodată apa caldă. adică un bloc fără restanţieri. să nu am vreodată probleme cu instalaţiile sanitare sau să inund pe vecinii de jos. a, şi nici cei de sus pe mine.

să am un loc al meu unde să nu stau exagerat de mult, dar unde să-mi fie drag să revin mereu. şi să nu fiu niciodată singură.

🙂

p.s. vă place noul meu antet? e făcut aşa, în ciuda vremii de afară. 😀

*credits to garbage for title*

