Etichete

, ,

de data asta s-ar prea putea să fi întrecut măsura cu plăcerile mele vinovate. deja îmi imaginez mutre schimonosite de spaimă şi de dezgust: „CUM??? RBD??? what is she thinking about?” da, măi, ăsta cred că este cel mai grav ofsaid în care m-aţi prins până acum. 😦

vă vorbeam aici despre erreway şi despre serialul ăla argentinian pe nume „rebelde way” (care mi-a plăcut mie când eram mică, şi care – UNFUCKINGBELIEVABLE!!! – continuă să îmi placă şi acum). tot în postul acela vă vorbeam şi despre remake-ul mexican pe care nu l-am putut suferi niciodată (adică „rebelde”). ei bine, trupa asta, rbd, este echivalentul mexican al formaţiei erreway. da, e o trupă fabricată. da, isteria creată, atât în românia cât şi peste hotare, este nejustificată şi enervantă. dar dincolo de asta, oamenii au izbutit să scoată nişte cântece pop chiar decente. dovada o aveţi mai jos.

şi acum mă duc să îmi caut o pelerină de ploaie ca să mă apăr de roşiile care vor zbura înspre mine. fără ouă clocite, vă rog. thanks. 😀

versuri aici.

*credits to rbd for music. mă rog, de fapt cui a compus melodia*

