Etichete

, ,

ca să ne fie prima zi a lunii noiembrie veselă. 😀 fără introducere, direct la subiect.

clienta: doamnă, vreau şi eu să încarc cartela. cum fac?
eu: achiziţionaţi un cod de reîncărcare.
clienta: şi cum fac asta? că nu ştiu, doamnă, nu mă pricep.
eu: mergeţi la un magazin autorizat şi cumpăraţi-l de acolo.
clienta: şi pe urmă?
eu: apoi apelaţi la *100# sau efectuaţi reîncărcarea utilizând secvenţa…
clienta (întrerupându-mă): dar acum nu pot să sun?
eu (uitându-mă la creditul ei, care era 0.01 euro): este imposibil, aveţi insuficient credit pentru a iniţia apel şi pentru a expedia mesaj. trebuie să încărcaţi.
clienta: păi nici mesaj nu pot să trimit?
eu: este imposibil.
clienta: auziţi, da’ nu pot să fac ceva să apelez gratuit? că mi se pare că puteam.
eu: puteţi utiliza serviciile X şi Y care vă permit să expediaţi o notificare gratuită către alte numere de telefon (încep să îi explic cum să procedeze, ea zice din când în când da, şi exact când credeam că situaţia e pe cale de rezolvare, începe iar)
clienta: dar nu pot să scriu un mesaj cu „sună-mă” şi să îl trimit eu de pe cartelă direct?
eu: este imposibil, v-am comunicat că aveţi insuficient credit.
clienta: aha. şi cum fac să trimit mesajul ăla?
eu: folosiţi unul dintre serviciile pe care vi le-am menţionat anterior. va fi imposibil să expediaţi dumneavoastră mesaj sau să iniţiaţi apel.
clienta: şi cum sun? că nu mă lasă.
eu: aveţi insuficient credit, e imposibil să sunaţi.
clienta: da. cum sun?
eu: NU se poate să sunaţi.
clienta: aaa.

*convorbire reprodusă aproximativ

