Etichete

, , , ,

este trecut de nouă jum’ate. vezi, dacă luam tramvaiul, acum precis aş fi fost la unirii. aşa, nu fac decât să stau şi să aştept autobuzul. dar zău dacă am chef să mă zguduie tramvaiul ăla. nu zău. sper că o să vină întâi 385, nu am chef să mă urc în 226 şi să cobor la eroilor. dar pe de altă parte, iau ce-o veni întâi şi aia e. o, nu. 226?! mă rog, am zis că iau ce vine întâi. hai să mă urc frumuşel. o să ajung repede. bleah. şi ce chef aveam să o iau langa-danga pe lipscani…

…parcul romniceanu e fascinant, pe cuvânt, îmi place cum vine aleea aia în pantă. şi casele din zonă sunt fantastice, până şi blocurile au împrumutat un aer aparte. mi-ar plăcea să locuiesc aici. ah, uite… pod eroilor. dă-te jos! mă! ăla nu e 104? hm, ba da, dar mie îmi trebuie 336 sau 601 ca să ajung la rosetti, aşa că never mind. ia te uită ce rotundă şi înaltă e bordura asta. mă întreb dacă bârna de la gimnastică e tot aşa de îngustă? oare cum naiba or putea tipele alea să sară în condiţiile în care eu nu-s în stare nici măcar să merg în echilibru pe amărâta asta de bordură?! holy cow, how can a poet lead an army of fools…? sunt obsedată de melodia asta, clar. ah, uite, alt 104. duce la unirii. haha, se vede că până la urmă tot pe lipscani o să ajung. ha, ce bine…

…se apropie de zece. suburbia. uite, frate, s-a închis şi nu am apucat să merg la niciun concert aici. da’ ce-i cu oamenii ăştia cu paiele astea kilometrice?…

– e seară specială în expirat, reducere la băutură…
– nu, merci, nu merg în expirat acum.

…ahahahahaha. d-aia erau paiele atât de mari?! superb. hm, ce se aude p-aici. oktoberfest? sună de parcă ar fi concert. wait, chiar e concert. cât de tare se aude! ceea ce-mi aminteşte că nu mai e mult până la anathema. ura! ce bine că i-au mutat de la arene! era şi naşpa să ieşi de acolo seara, e întuneric în parcul ăla. doamne, cum mişună lumea! e seară şi e aşa frumoooooooos! i love this city. şi mai e şi cald. aşa noiembrie, să tot fie! okay, văd că nu au închis încă pasajul ăsta de la hanul cu tei, pot să o iau pe aici. ce zgomot fac încălţările mele pe pietre, zici că am tocuri. ceea ce nu-i adevărat. aha, off the record. aş intra, dar e cam târziu. poate data viitoare, când o să vin mai pe zi…

…mai trec multe maşini? pf, în sfârşit! ce naiba e şi cu ăştia de şi-au parcat maşinile exact acolo pe unde ar trebui să treacă pietonii? eh, nu-i bai, o să sar gardul. încă mai au fotografiile astea afişate aici? „doamna laurenţia ionescu, în pauză cu colegele la liceul kretzulescu”. uau, ce uniforme aveau liceenele pe atunci. uite-o poză a aceleiaşi doamne, de data asta la cununie. laurenţia, interesant nume. interesantă şi iniţiativa ăstora de a pune fotografii vechi pe gard la muzeul de istorie. ahahahahaha, dar uite că mai au o expoziţie! cu protestul din piaţa constituţiei! AHAHAHAHA, uite faţa lui băsescu! ce nebuni, au lipit-o pe portretul lui ceaşcă! şi ce mai scrie acolo? „fii mai înţelept decât el şi pleacă de bunăvoie, se apropie crăciunul!” LOLOLOLOLOLOLOL. mda, dacă nici haz de necaz nu mai putem face, unde-o să ajungem?…

…în 311. mă duc acasă.

