Etichete

, , ,

una de-nceput 😆
„doamnă, vreau şi eu să aflu simul unei cartele. am scos cartela din telefon şi am băgat-o în alt telefon, şi îmi apare ‘introduceţi sim’.” (clientă companie telefonie mobilă)

fără introducerea de rigoare…

clienta: doamnă, am sunat şi eu în germania şi mi s-a întrerupt convorbirea! mereu se întâmplă aşa, faceţi ceva în privinţa asta, că nu se mai poate!!
eu: întâmpinaţi situaţia cu toate numerele pe care le apelaţi?
clienta: da, doamnă, nu pot să vorbesc decât 7-10 minute, aşa, şi se închide! faceţi ceva cu semnalul ăsta, că e foarte prost!
eu: în ce localitate vă aflaţi?
clienta: bucureşti.
eu: cunoaşteţi şi alte persoane care întâmpină situaţia?
clienta (cu jumătate de gură, ceea ce m-a făcut imediat să suspectez că minte): daaaa…
eu: de cât timp întâmpinaţi problema?
clienta: de vreo două luni… cam aşa.
eu: şi îmi puteţi spune cam câte persoane cunoaşteţi care întâmpină situaţia? câteva numere de telefon…?
clienta (foarte revoltată, şi ridicând tonul din ce în ce mai mult): da’ ce întrebare e asta, doamnă? ce treabă am eu cu alte persoane?! eu nu am nicio treabă! eu vreau să îmi rezolv problema pe cartela MEA!!!
eu: aceste întrebări sunt necesare pentru a ne da seama dacă este o problemă generalizată în zonă sau nu, deci o să vă rog…
clienta (întrerupându-mă): dar eu nu am sunat aici să dau detalii despre alte numere, şi nici nu vă interesează pe dumneavoastră alte numere! întrebarea este irelevantă!
eu: întrebarea este cât se poate de relevantă în ceea ce priveşte această situaţie.
clienta (mă întrerupe din nou şi începe să vocifereze)
eu: doamnă, vă rog să vă calmaţi, ca să putem purta o discuţie civilizată. doamnă… (mai fac apel la raţiunea ei de câteva ori, fără succes) doamnă, este necesar să cunoaştem aceste lucruri.
clienta: dar nu ştiu de alte numere şi nu mă interesează!!!
eu: mai devreme v-am întrebat dacă există şi alte numere care întâmpină situaţia şi aţi spus că da.
clienta: NU-I ADEVĂRAT! NU AM SPUS AŞA CEVA!!! convorbirea e înregistrată!!!
eu (mai încerc de câteva ori să o calmez, clienta nu reacţionează şi continuă să urle, la care eu, nemaiavând altceva de făcut): în aceste condiţii, mă văd nevoită să închei apelul. la revedere.

*convorbire reprodusă aproximativ

…………………………………………………

ulterior, clienta a apelat de încă patru ori, dar nu i s-a preluat sesizare de niciun coleg, pentru că nu a vrut să coopereze. prima oară a nimerit la o colegă din spatele meu, care mă auzise încercând să o calmez. iată cuvintele ei: „vreau să depun o sesizare în legătură cu doamna cu care am vorbit mai devreme. e o nesimţită şi nu a vrut să mă ajute şi să îmi ia sesizare că mi se întrerup apelurile. şi mi-a mai pus şi nişte întrebări absolut inutile despre viaţa mea intimă.” şi a început să înjure. ar fi amuzant dacă nu ar fi atât de trist, pe bune.

cititorilor, când veţi apela la relaţii cu clienţii şi o să vi se pară că agentul vă răspunde nu ştiu cum şi-o să începeţi să vă plângeţi pe net de calitatea serviciilor, gândiţi-vă că noi ne confruntăm zilnic cu clienţi de genul doamnei de mai sus. 🙂

