Etichete

,

here we go.

femei grase – am scris şi eu o dată un post despre beth ditto şi uite ce-a ieşit
formatia sophisticated lemons – dragii de ei
leilana – eu! eu!
rbd
blog trupa kumm
beth ditto puss – serios acum, de ce ar vrea cineva să vadă aşa ceva?
forever autumn
butifull wimen – iu ar rili cul
cum afli simul unei cartele – fără cuvinte
jocuri the pimps says goodbye
john ciurea
sentimente – cât cuprinde
the amsterdams
x-plod scandal…mare de tot
invata sa te prefaci ca canti la tobe
amintiri din copilarie (all)
ocs cauta tobosar – iar noi sperăm să îl şi găsească
cam cum arata fata grasa
jocuri cu big mouth
jessica fata obezacheck youtube
ce salarii au in farmacia catena
fraze la ultimul sune 12 clase
luna amara
mihnea a plecat din ocs
tramvai arenele romane
impresii anathema
femei grase nud – you SICK people! 😆
erreway noiembrie 2010
byron
paul ballo
cand o fata e grasa?
morsa

muzica să trăiască! că fără ea îmi moare blogu’. 😆

