Etichete

, , , , ,

astăzi am deschis ochii într-un mod cu totul inexplicabil pe la şapte. mi-am zis că nu face să mă trezesc la ora aia mult prea matinală (în opinia mea) şi că mai bine mă culc la loc. şi mi-am aşezat frumos capul pe pernă şi am adormit la loc. şi am avut un vis nasol. nu îmi mai aduc aminte decât ultima parte, aşa că numai pe aia o să o redau. se făcea că mă urcasem într-un microbuz în care ştiam sigur că trebuie să fie şi mama, şi că am mers mult. atât de mult încât la un moment dat devenisem îngrijorată: ce e cu mama de nu mai vine la mine să îmi spună să cobor? ei, şi în momentul ăla a sunat telefonul (în vis, fireşte). am răspuns. era mama. „unde eşti?” „păi cum unde? în microbuz…” cuprinsă de o presimţire rea, am aruncat un ochi în jur. mama nicăieri!

cu viteza caracteristică viselor, m-am trezit singură pe şosea. era o zi cu soare, în dreapta un lac, în stânga un câmp cu câţiva copaci pe marginea drumului. şi eu mergeam pe şosea, urlând la mama prin telefon, gata-gata să mă umfle plânsul: „ai zis că vei fi în microbuz!!! uite ce am păţit acum. sunt la nu ştiu câţi kilometri de curtea de argeş şi nu am niciun ban în buzunar!!!” (de ce curtea de argeş nu ştiu…)

pe urmă m-am trezit şi am constatat cu neplăcere că era deja 11.20. unul din motivele pentru care urăsc iarna atât de tare este că nici nu ai început bine ziua, că se şi termină – după cum ştiţi, o zi de decembrie nu are decât nouă ore. şi cum la 16.30 soarele o să apună, de aici rezultă că am pierdut patru ore de lumină. şi unde mai pui că mai şi plouă.

de abia aştept să treacă sărbătorile, vă spun sincer. pentru că în momentul în care se va face ianuarie, deja pot considera că a venit primăvara. 😀 nu râdeţi. timpul zboară mai repede decât vi s-ar părea. în august scriam pe un forum următoarele: „ştiu că o dată cu venirea toamnei, anul poate fi considerat deja ca terminat… timpul trece atât de repede din septembrie până în decembrie… şi înainte să îmi dau bine seama, voi fi implinit 24 de ani. daaaaaamn.” evident, am avut dreptate. patru luni s-au scurs cât ai clipi din ochi.

bine, hai gata, că o să cad în depresie. o să vă servesc o piesă care se pupă la fix cu vremea de afară.

Kumm – Beautiful Country

standing in a station clouds are spitting rain and snow
standard information clouds and people come and go
you gotta bet your life, you gotta bet your life
you gotta bet your life, you gotta bet your life

spot a little sunshine try to keep my toes all warm
daydream of a goldmine and retire to a farm
you gotta push your luck, you gotta push your luck
you gotta push your luck, you gotta push your luck

hey, we’re swimming, we’re swimming in a beautiful country
say, how could you not set a foot outside your door?
wait, there’s someone, there’s someone in a million as bounty
say, you could be, you could be the one i’m looking for

riding on a brick road heading for a dream come true
many colored screenshots full of red and green and blue
you gotta bet your life, you gotta bet your life
you gotta bet your life, you gotta bet your life

hey, we’re swimming, we’re swimming in a beautiful country
say, how could you not set a foot outside your door?
wait, there’s someone, there’s someone in a million as bounty
say, you could be, you could be the one i’m looking for

hey, we’re swimming, we’re swimming in a beautiful country
say, how could you not set a foot outside your door?
wait, there’s someone, there’s someone in a million as bounty
say, you could be, you could be the one i’m looking for

*credits to kumm for music, lyrics etc. and to luna amară for title*

