Etichete

, , ,

se apropie sfârşitul anului, şi toată suflarea se agită nevoie mare. n-aud decât crăciun, cadouri de crăciun, unde-ţi faci revelionul. în ce mă priveşte, am liber de crăciun de la muncă (fără să fi cerut, nota bene), aşa că mai mult ca sigur că de revelion voi lucra. tot ce sper e să nu mă prindă unşpe noaptea la muncă. ar fi extrem de trist. d-aia nici nu mi-am făcut planuri prea clare pentru noaptea „minunată” – şi pun cuvântul în ghilimele pentru că nu mi se pare cine ştie ce sfârâială că mai trece un an. ba chiar dimpotrivă.

n-o să stau amu să fac retrospectiva anului ăstuia – p-aia o păstrez pentru 31 decembrie. o să zic numai ce mi-aş dori să se întâmple în noul an. ştiu că nu vă pasă, dar e tarlaua mea şi scriu ce vreau în ea. aşaaaaa…

în primul rând vreau un job de preferinţă mai fain şi neapărat mai bănos. cel puţin douăj’ de milioane, ca să nu mă mai zbat în fiecare lună să îmi ajungă banii de ciungă şi de concerte live. accept până şi ţinută office, dacă nu se poate al’fel. asta e. ideea e să am bani, mă-nţelegeţi? să am bani („ca să îi cheltuieşti în cluburile dă hipsteri şi la off the record, nebuno”, zice un gând de al meu, iar eu îi zic să tacă), GRĂMEZI de bani. în fine, bani să fie.

în al doilea rând vreau să mă mut până la finele lui 2011. singură. vreau să îmi iau o garsonieră sau un apartament cu două camere, un loc pe care să îl decorez cum vreau eu (am mai zis câte ceva aici). un loc în care să nu-mi facă nimeni mutre dacă mă culc la 3 noaptea sau dacă îmi vine chef să mă spăl pe cap la 12 în amiază. ordinea mea să fie ordinea mea, dezordinea mea să fie dezordinea mea.

în al treilea rând vreau să mă mobilizez naibii o dată şi să îmi dau dizertaţia. şi să o iau cu zece cincizeci. ca pe urmă să-mi pot da aere de intelectuală în voie pe la lume: „am făcut filosofia. ah da, şi licenţa, şi masterul. la universitate, mă înţelegi? look at me, i’m smart… da?”

în al patrulea rând vreau concerte. multe. din câte se pare nu mai am nicio şansă cu b’estfestul, dar aş vrea măcar să se confirme alarmele alea de pe net. gen muse, radiohead şi green day. ar fi super-duper.

al cincilea rând îl las necompletat.

*credits to black rebel motorcycle club for title*

