Etichete

, , ,

a mai trecut un an simt că am mai zis asta dar bineînţeles că am mai zis-o acum un an şi acum mă întreb de unde să încep a fost un an mai puţin bun decât 2009 un an în care am fost la multe concerte în special kummice da am dezvoltat o mare pasiune pentru kumm şi m-am apucat de ascultat alte câteva formaţii faine un an în care nu mi-am dat disertaţia chestie care mă roade îngrozitor un an în care am crezut că m-am îndrăgostit dar nu a fost să fie un an care mi-a arătat cât de josnici pot fi unii oameni şi cât de ciudaţi pot fi alţii un an care m-a făcut să mă întreb dacă mai are vreun rost să încerc să mai scriu ceva sau dacă e mai bine să o las baltă un an în care mi-am făcut cunoştinţe noi un an plin de confuzie nelinişte grijă a avut momente frumoase dar sincer sper la mai bine şi cam asta e tot închei in a rush fără punct fără virgulă la fel ca anul trecut şi vă urez la mulţi ani ne vedem în 2011

