Etichete

,

bună seara şi bine v-am găsit, copchii faini şi frumoşi. postul ăsta nu va fi despre un subiect anume.

a nins în prostie în bucureşti, dar nu simt că mă mai apucă pandaliile atunci când văd grămezile de zăpadă de afară. nu ştiu exact de ce. poate pentru că nu e ger afară, poate pentru că zăpada e faină şi frumos aşternută, poate pentru că e ianuarie şi în mintea mea e deja primăvară. vorbim noi peste două luni când o să înceapă să se topească şi or să fie băltoace peste tot.

prima zi a anului a fost plictisitoare. sincer amu, cred că unu ianuarie e una din cele mai sinistre zile ale unui an. unu, pentru că majoritatea oamenilor (nu eu) se trezesc cu capul făcut baniţă de la atâta băutură (că pnm, o dată pe an e revelionul). doi, cei sober (aşa ca mine) nu au NIMIC de făcut. serios. nu e nimic de făcut în prima zi a anului, nici măcar (tunete şi fulgere) în draga capitală plină de câini şi gropi. poate doar să te duci la mall, că cică alea nu sunt toate închise. dar în rest nimic, nada, niente. partea faină la 1 ianuarie e că trece repede. dovadă faptul că suntem deja în 5 – mă rog, în momentul ăsta ceasul arată 23.54, dar postul ăsta sigur va intra după miezul nopţii, aşa că trecem peste detalii. şi deja îmi întrevăd ziua de naştere.

azi mi-am luat nişte căşti noi pentru calculator, că alea vechi se paradiseră de-a binelea. desigur, dacă aş fi o fiinţă înţeleaptă şi pricepută, şi dacă eu şi frate-meu nu am fi atât de „lasă-mă să te las”, soluţia corectă ar fi să ne luăm un sistem audio nou. dar asta înseamnă bani. mulţi. or eu tocmai ce am hotărât să mă duc să îmi repar dinţii. şi asta o să însemne ceva bani cheltuiţi. deh, ce să fac, horoscopul zice că e mai bine să previi decât să tratezi (asta o ştiam şi fără horoscop, merci fain).

şi mă chinuie o tuse d-aia aşa tembelă că-mi vine să îmi torn tot siropul de tuse pe gât. dar cică nu ar fi indicat. aşa că stau chill. adică de fapt stau cu ochii pe igeobs. şi aici vine iar horoscopul şi zice că o să mă umplu de bani şi o să mă şi mut de acasă. bă, se poate, se prea poate. 😆

pe scurt, a început noul an. să îmi fie de bine. şi vouă la fel.

