Etichete

, , ,

am chef…
…de un post fără un subiect anume, de ciocolată cu alune de pădure (întregi), de o zi liberă (mâine şi poimâine, thank god), de mai mulţi bani.

mă enervează…
…oamenii care trimit mass-uri d-alea în lanţ. dragilor (asta ca să nu vă trântesc un epitet mai mult decât jignitor) NU există niciun bolnav care are nevoie de transplant de ficat/inimă/rinichi/celule stem/plămâni/creier şi care să fi încheiat un contract cu yahoo pentru a primi un cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. înainte să apăsaţi butonul ăla de send, opriţi-vă dracului şi puneţi-vă o întrebare simplă: dacă acel contract există, cum se poate verifica cine trimite mesajul mai departe şi cine nu? şi chiar dacă se poate verifica, nu care cumva costurile implicate aici sunt mai mari decât presupusa sumă strânsă în urma circulării mass-ului? vă rog eu, nu mai fiţi fraieri, mulţumesc. p.s. dacă nu trimiţi mass-ul mai departe, nu-ţi moare mama. serios. a mea e vie şi acum.

nu înţeleg…
…care e faza cu marcajele expre’ făcute pentru biciclişti. nu cred că sunt chiar atât de mulţi biciclişti în bucureşti astfel încât să fie nevoie de nişte marcaje speciale. şi chiar de-ar fi nevoie, tot e problematică plasarea lor pe trotuar, în condiţiile în care multe trotuare sunt înguste şi pista ocupă tot drumul, blocând astfel, cel puţin teoretic, trecerea pietonilor pe acolo. şi dacă se mai strecoară şi o maşină sau două, e raiul pe pământ.

trebuie…
…să mă apuc de scris disertaţia aia odată. şi mai trebuie să mă duc şi la dentist. chiar mă înţelesesem cu o colegă de muncă să mergem la un dentist pe care îl ştie ea şi despre care mi-a zis numai de bine. şi i-am spus să sune şi să facă programare, chiar i-am trimis două mesaje să îi amintesc, dar nu am primit niciun semn de viaţă. serios amu, sper să nu treacă luna fără să mă duc. că o să mi se erodeze măselele de tot.

aş vrea…
…să merg la concertul hurts din aprilie. dar este imposibil, pentru că toate biletele s-au epuizat şi, cel puţin momentan, nu există nicio intenţie în a le suplimenta. cred că va trebui să omor pe cineva ca să mă duc. glumesc. în fine. poate vin muse. şi blur. şi green day. mda.

nu-mi place…
…vremea de afară. zici că stă să plouă în permanenţă. în condiţiile astea aş prefera să îi tragă o ninsoare zdravănă (na, că am zis-o şi pe asta). parcă ar fi mai puţin deprimant. uf.

