Etichete

, , , , , , , , , ,

urăsc să fiu nevoită să aleg între două chestii care îmi plac la nebunie. şi evident că din când în când, tragedia se întâmplă. aşa ca aseară. hotărâsem cu ceva timp înainte că aveam să merg la sophisticated lemons în kulturhaus, dar între timp a intervenit ceva care mi-a modificat planurile, şi anume un concert ab4 în control. prima idee care mi-a trecut prin cap a fost: „trebuie să încerc să ajung la amândouă” – ceea ce, teoretic, nu părea imposibil, având în vedere că lămâile anunţaseră că vor cânta în jurul orei nouă seara, şi eu aveam informaţii că ab4 vor urca pe scenă pe la zece jum’ate. dar socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg mai niciodată.

am ajuns în casa de cultură pe la nouă fără ceva şi m-am învârtit pe acolo cam o oră, schimbând vreo două-trei vorbe şi cu trupeţii, după care m-am văzut nevoită, cu toată părerea de rău, să plec. aproximativ douăzeci de minute mai târziu, mă găseam în control, unde m-am trezit înconjurată cât ai clipi din ochi de persoane cunoscute. numa’ bine să intru în atmosferă. aşa că nu mă întrebaţi cum au sunat sketch (trupa din deschidere), pentru că eram mult prea preocupată să îmi exersez abilităţile de comunicare cu ai mei cunoscuţi. 😆 aşa că probabil numai printr-o minune am izbutit să mă strecor în public fix înainte să-şi înceapă ab4 cântarea.

trebuie să spun că au început-o fenomenal, cu ceea ce cred că a fost primul cântec pe care l-am auzit de la ei (şi sper să nu mă înşel): „cum ar fi”. prevedeam deja o seară de zbânţuială de toată frumuseţea, cu atât mai mult cu cât văzusem pe setlist titlul unei piese care m-a amuzat teribil încă de la prima ascultare a albumului „toxic”, amu mai bine de opt ani, şi anume „meidinrumenia”, şi nu m-am înşelat.

dintre piesele vechi s-au mai auzit aseară şi „despre o tipă”, „hol”, „born to learn”, „să”, „gepilă” şi „come”, toate fiind întâmpinate cu urale şi aplauze de un public foarte, foarte cald. altfel, s-au cântat multe piese nu neapărat noi (din câte ştiu, unele dintre ele au deja cel puţin doi ani vechime), ci nelansate încă pe niciun material discografic. oricum, eu încă sper că va veni ea şi ziua aia când ab4 ne vor ferici cu un nou album. şi asta deoarece sunt de părere că nimic nu e imposibil pentru o formaţie care a izbutit să supravieţuiască schimbărilor de componenţă, lipsei de bani şi distanţei. în ochii mei, formaţia ab4 reprezintă definiţia cuvântului „ambiţie”.

cât despre prestaţia lor, aş minţi dacă aş folosi expresia „numai de bine”, pentru simplul motiv că aseară a fost, fără niciun fel de exagerare, minunat. drept vă spun că îmi e o ciudă teribilă că nu izbutesc să găsesc cuvinte mai frumoase pentru a descrie starea cu care m-a lăsat concertul ăsta. după ce s-a terminat, parcă neverosimil de repede, îmi venea să mă duc la ei, să îi iau pe toţi în braţe şi să le spun că sunt nişte oameni faini şi dragi, că le iubesc muzica, şi că aştept cu nerăbdare să îi văd din nou cât mai repede. bine-bine, încântarea tot mi-am exprimat-o eu până la urmă faţă de ei, dar nu chiar în termenii ăştia.

şi uite aşa mi-am trecut al şaptelea concert ab4 la activ, la categoria „amintiri frumoase”. amintiri care sper să continue să se adune şi în anii care vor urma.

…………………………………………………..

cum ar fi
meidinrumenia
have i got to
song 1
despre o tipă
never been a liar
hol
born to learn
everything that you are
if you ever try
hold your breath

we’re so on fire
just one word
letters of love
gepilă
come
BIS
you and i
where is my mind (cover pixies)

…………………………………………………..

pe setlist apărea şi „preferences”, pe care, din păcate, nu au mai cântat-o.

via romanitzza. 😀

