Etichete

,

mi-e dor.

mi-e dor să ies din casă la ora şase seara şi să îmi văd umbra lungindu-se neastâmpărată pe trotuar în lumina soarelui, cu întunericul nopţii părând doar o glumă proastă.

mi-e dor să port sandale şi să mănânc o îngheţată, să zac în iarbă şi să mă prăjesc la soare în parcul din cartierul meu.

mi-e dor să îmi odihnesc ochii în verdele copacilor şi în culorile florilor.

mi-e dor de un suc la o terasă pe lipscani sub umbrele.

mi-e dor să mă plâng că mă dor ochii de la nenorocita de lumină de afară şi că mor de cald.

mi-e dor de plimbările lungi pe jos la umbra copacilor.

mi-e dor de un festival d-ăla mişto cu cel puţin trei formaţii din afară care îmi plac.

mi-e dor de străzi fără zăpadă murdară şi fără bălţi cu apă de ploaie.

mi-e dor de mâneci scurte. mi-e dor de parfum de trandafiri şi de uguit de porumbei.

mi-e dor de vară de mor.

