Etichete

, ,

zilele astea e mare, mare tam-tam pe toate site-urile de socializare (inclusiv, sau poate mai ales pe tarlaua lui zuckerberg). cică e în stadiu de coacere un proiect de lege care va interzice camparea pe plajele mioritice, inclusiv pe „tărâmul libertăţii”, adicătelea vama veche. evident că au apărut instant tot felul de petiţii online şi cauze pe feisbuc în care tot felul de spirite libere deplângeau moartea iubitului lor loc de refugiu.

vă zic sincer că io nu înţeleg care e faza cu vama veche. desigur, nu iau în calcul perioada aia de la paişpe’ până pe la optişpe’ ani când de-abia ştiam cum mă cheamă şi scânceam pentru că nu îmi dădea voie mama să îmi pierd nopţile prin cluburi şi să mă duc la mare de una singură. atunci vama veche reprezenta pentru mine un fel de tărâm ideal al libertăţii fără limite… unde puteai să te distrezi în voie, nesupravegheat de ochiul părintesc. deh, fumuri de adolescent care îşi închipuie că, dacă are buletin, atunci automat e şi matur, responsabil şi ştie ce e mai bine pentru el.

între timp am mai crescut şi am început să privesc situaţia cu alţi ochi. la urma urmei, ce e atât de interesant în vama veche? 99% dintre poveştile pe care le-am auzit referitoare la distracţia de acolo implicau consum exagerat de alcool, joint-uri împărţite cu prietenii şi ţigări fumate fără teama de a fi prins de părinţi. adică, hai s-o zicem pe aia dreaptă, teribilism. şi să nu uit de faza cu corturile sau cu dormitul pe plajă, care se încadra la categoria „mamă ce boemi suntem noi şi ce spirite libere, să moară cici”.

aşa că toată campania asta mă lasă rece ca un cadavru. pentru ce se militează de fapt? ce o să se întâmple dacă nu se mai permite camparea pe plajă? cu atât mai bine, poate aşa o să se evite apariţia maldărelor de gunoaie şi de prezervative folosite lăsate în urmă de tineretul rebel al patriei. comentariul ăsta le sintetizează perfect mentalitatea, zic eu.

Sunt si eu curios… cum draqu vor face fata autoritatile cand de 1 Mai se vor instala peste 1000 de corturi pe plaja. E asta chiar vreau s-o vad! Au mai fost tentative incepand inca din 2002, dar evident au esuat… E bine, noi suntem spiritul Vamii… beti, distrati, campati pe plaja,etc…

no more comments are required.

închei în mod apoteotic cu o opinie a unei cunoştinţe care se potriveşte perfect cu modul meu de gândire:

eu chiar vreau sa salvez Vama Veche. sa o salvez de toti cocafletii si ghertoii care fac act de prezenta acolo, se-mbata ca prostii pe plaja lasand in urma pet-uri, cutii de bere, baltoace de voma si de urina si cate un c***t ocazional. unii dintre ei care-s atat de norocosi cat sa gaseasca pe una indeajuns de proasta si de beata trag si-o partida de futareala si cum altfel, simtind nevoia sa marcheze evenimentul si locul, lasa in urma prezervativul slobozit. pe langa astea se mai aduna: pachete de tigari, chistoace, pungi de plastic si de hartie, etc. si bineinteles poluarea fonica, dar mai dureroasa, aia exercitata asupra retinei.
asa ca: Savati Vama Veche spunand nu campaniei „Salvati Vama Veche!”

postul original aici.

