Etichete

, , , , , , , , , , ,

îmi amintesc şi acum ziua când am aflat că vin placebo la bucureşti. nici măcar nu aveam internet pe atunci, mergeam la un internet cafe din cartierul meu să mă mai pun la curent cu ce se petrecea prin lume. visam de mult la un concert placebo, dar nu speram că vor veni vreodată la noi. şi deodată m-am trezit citind „vin placebo în românia!” scris de o fană pe un forum. „nu se poate!”, mi-am zis, şi m-am grăbit să intru pe site-ul lor oficial. şi când am văzut scrisă confirmarea acolo, mi-a venit să urlu de fericire. da, era adevărat. îmi vine şi acum să râd când mă gândesc cum m-am rugat de ai mei să îmi dea bani de bilet şi cum am ţinut socoteala zilelor rămase până la concert.

am fost în extaz zile întregi după ce concertul s-a terminat, un extaz uşor atenuat de conştiinţa amară a faptului că nu mai aveam ce aştepta. uitasem şi orele petrecute la poarta arenelor într-o îngrămădeală cumplită şi problemele de sunet, tot, tot, tot… de abia trei ani mai târziu, când au revenit şi au concertat la romexpo, mi-am dat şi eu seama ce înseamnă un concert placebo cu adevărat bun. dar acest concert va rămâne întotdeauna unul special pentru mine, pentru că a reprezentat un vis împlinit.

mai jos aveţi prima melodie placebo a acelei seri de august, „infra red”. mai că nu mi-a stat inima în loc când s-au stins luminile şi s-au auzit primele acorduri. şi-am fost atât de captivată de dansul lui stef că nici nu am observat când a apărut molko pe scenă. ultimul, ca o divă, desigur. 😆 enjoy it.

