Etichete

, , , , ,

este 1 martie şi afară încă fulguieşte. şi mai e şi înnorat pe deasupra. BLASFEMIEEEEE! aşa ceva nu s-a mai întâmplat de ani buni. deprimant, într-adevăr, ce să zic. şi peste vreo patru săptămâni, aşaaaaaaaaaaa, o să împlinesc şi eu 24 de ani. n-am zis eu, mă, că zboară repede timpul? pana mea, d-abia aştept, nu să împlinesc 24 de ani (că asta e cam deprimant), ci să vină căldura. bine, ştiu că am mai zis-o şi înainte de nşpe mii de ori, dar na…

oricum în martie o să fiu mega-falită (şi probabil şi în aprilie la fel), ţinând seama că jum’ate din salariu o să mi se ducă pe dentist. trebuia să o fac şi pe asta, ce să zic. dar e nasol rău fără bani, măăăăăăăă! *cries like a baby* luna asta nu m-am dus decât la un concert pe banii mei (ca să mă înţelegeţi, eu în asta îmi măsor prosperitatea financiară – în numărul de concerte la care particip). SECETĂ, SECETĂ am zis.

plus că mai am şi disertaţia/dizertaţia (n-am idee cum mă-sa e corect) de scris, de care încă nu m-am apucat, şi de care zic deja de două luni că am să mă apuc. hm, măcar am un plan (asta e doar o scuză pentru lenea oribilă de care dau dovadă).

hai că începe bine primăvara asta.


it’s the first day of spring
and my life is starting over again
the trees grow, the river flows
and its water will wash away my sins
for i do believe that everyone has one chance
to fuck up their lives
but like a cut down tree, i will rise again
and i’ll be bigger and stronger than ever before

for i’m still here hoping that one day you may come back
for i’m still here hoping that one day you may come back

there’s a hope in every new seed
and every flower that grows upon the earth
and though i love you, and you know that
well i no longer know what that’s worth
but i’ll come back to you in a year or so
and i’ll rebuild, be ready to become
oh the person, you believed in
oh the person, that you used to love

for i’m still here hoping that one day you may come back
for i’m still here hoping that one day you may come back

mulţumesc mariei că mi-a amintit de melodia asta.

*credits to noah and the whale for music, lyrics etc.*

