Etichete

, , , , , , ,

anunţul că hurts vor veni să cânte în bucureşti în noiembrie 2010 m-a lăsat rece. a, desigur, ştiam cine sunt, numai că nu avusesem niciodată curiozitatea să pun mâna să îi ascult temeinic. îmi amintesc că am fost destul de impresionată atunci când concertul a fost declarat sold-out cu două săptămâni înainte de concert. ulterior, formaţia a fost silită să îşi amâne concertul în bucureşti din cauza unor modificări de ultimă oră în al lor program, ceea ce a întristat nespus fanii care aveau deja bilet achiziţionat, şi a aprins speranţe în inimile nefericiţilor care rămăseseră fără.

până la urmă, mirată de toată această agitaţie, mi-am zis „bă, da’ ia să ascult şi io trupa asta, să văd ce e aşa grozav la ea.” cel mai la îndemână mijloc era, desigur, iutubul. am tastat frumos în câmpul de căutare cuvântul-cheie „hurts” şi imediat mi-a apărut dedesubt „hurts wonderful life”. „okay”, zic, „ăsta să fie”. four minutes later, i was completely in love with the song. urmarea firească a fost downloadarea albumului lor. şi la numai o zi distanţă, făceam şi eu parte din gloata nefericiţilor care se jeluiau că nu au prins bilet. „ŞI ERA NUMAI CINCIZECI DE LEEEEEEEI! NOOOOO! WHYYYYY? POR QUEEEEEEE?”

situaţia a durat până ieri, când am aflat prin intermediul unei amice (tannu, eşti un înger) că s-au suplimentat biletele. eram falită, ultimii mei bani urmând să se ducă pe şedinţa de la dentist ce avea să aibă loc în următoarea zi. dar jur că nu am ezitat nicio clipă. jumătate de oră mai târziu, eram fericita posesoare a două bilete la concertul hurts (for me and my brother). numai bine că în două ore de la postarea anunţului, s-au epuizat şi biletele suplimentare.

în concluzie, merg la hurts. and i’m really happy. aşa că am simţit nevoia să îi ofer titlul de „song of the week” primei melodii pe care am auzit-o de la ei. ladies and gentlemen…


on a bridge across the severn on a saturday night
susie meets the man of her dreams.
he says that he got in trouble and if she doesn’t mind
he doesn’t want the company
but there’s something in the air, they share a look in silence
and everything is understood
susie grabs her man and puts a grip on his hand
as the rain puts a tear in his eye

she says

don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life
don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life

driving through the city to the temple station
he cries into the leather seat
and susie knows her baby was a family man
but the world has got him down on his knees
so she throws him at the wall, her kisses burn like fire
and suddenly he starts to believe
he takes her in his arms and he doesn’t know why
but he thinks that he begins to see

she says

don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life
don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life
don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life
don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life

don’t let go
never give up
don’t let go
never give up, it’s such a wonderful life

wonderful life, wonderful life
wonderful, wonderful, wonderful life
wonderful life, wonderful life
wonderful, wonderful, wonderful life

don’t let go
don’t let go

*credits to hurts for song*

