Etichete

,

ca să vă fac să râdeţi un pic. 😛

daca esti grasa cand o faci ce semne iti ramane dupa – am auzit că cică ţi-ar creşte al treilea ochi
utilizare a toaletei la servici
fata care canta opyng oruyd – nu ştiu cine e, dar pare o persoană importantă
urinau pe plaja – foarte urât din partea lor
cele mai faine coame la cal
caut bilete hurts – îmi pare rău, nu dau
servetele ceausescu – din ciclul epoca de aur
vreau sa ascult acum melodia in care zica ok lets go online – felicitări pentru voinţa de care dai dovadă, dar să ştii că nu e pe aici melodia asta
tocmai asta e problema eu nu am nimic blog – nasol de tine
fetite autohtone filmate pe web cand se fut – mă gândesc din ce în ce mai serios să îmi pun avertizare de conţinut la blogul ăsta
doina casandra – io ştiam că e hot
cand iti sare un ochi-interpretare
te iubeste daca iti cere sex oral – dacă-i oferi şi anal, să ştii că te ia şi de nevastă
care sunt cauzele fumarii joint-urilor
de unde era prietena lui social network – okay… what exactly did you mean by this one?
cum trec de level 5 de ultimul scop la lady popular|?
jocuri justin biebar de spalat pe pula pentru majori – AHAHAHAHAHAHAHAHA! 😆 😆 😆
drag mii jocu romanesc dupa el ma prapadesc – român verde, ce să mai…
http://www.iam supt pula tatalui meu si mia placut.ro – cred că te-ai uitat la prea mult hentai
cum consolezi pe cineva care a fost dat afara dintr o trupa de muzica – toţi năpăstuiţii să vină la mine!
in versuri era ceva it`s my nation – sunt sigură că era
ochelari nerd la moda – hipsterule
romania culturala sensul cuvantului patetic – plin de patos, înduioşător; nu e acelaşi lucru cu „pathetic” din engleză
mi-a sarit ulei fierbinte in ochi – nasol de tine

