Etichete

, , , , , , , , ,

mărturisesc cinstit – mie nu-mi place în fratelli. înainte de concertul de aseară mai fusesem o singură dată acolo, la iamx, în 2009, şi nu aveam de gând să mai calc prea curând pe acolo, în principal pentru că nu îmi convine muzica şi nici nu mă încântă prea tare ideea de a da zece lei pe o apă plată la 0.33. în ciuda acestui fapt, m-am închinat şi am mulţumit din tot sufletul meu mic şi negru atunci când concertul hurts s-a mutat din silver church în zisul loc, pentru simplul fapt că s-au mai pus în vânzare nişte bilete, şi am avut şi eu ocazia să pun gheara pe două (v-am istorisit eu cu altă ocazie ce şi cum).

cu o săptămână înainte de fericitul eveniment s-a anunţat că hurts vor începe concertul cu o oră mai devreme, adică de la opt, nerăbdători să îşi întâlnească fanii români (bine, bine, era de fapt la mintea cocoşului că treburi urgente îi chemau în afara româniei, dar partea asta este prea puţin importantă). au existat însă persoane care au considerat că e imposibil să se înceapă la ora aia, şi teamă mi-e că s-au pârlit grav… în fine. când am ajuns împreună cu al meu frate pe glodeni, puţin după şapte, deja se formase ditamai coada la intrare şi eu deja mă smiorcăiam „nu mai am cum să ajung în faţăăăă”, la care frate-meu „nu e vina mea că am întârziat”. şi nu era, aşa că nu am avut ce comenta.

ajunsă aici, trebuie să aduc prima laudă organizatorilor. nu am aşteptat decât în jur de cinci minute ca să ajung înăuntru, în ciuda suspomenitei cozi, şi asta pentru că erau două puncte de scanat biletele. mulţumită acestui fapt, am izbutit să prind loc în faţă, chiar dacă foarte în dreapta şi fix lângă o boxă. în deschidere, de la şapte până la opt, a mixat foarte fain leo (pe care fanii indie îl ştiu din control şi off the record). după concert, o vrabie mi-a zis că undeva mai în spate erau oameni ce discutau despre posibilitatea unei vizite prin control la una dintre ale lui indie invasions. mă, să vă duceţi, că iese cu dans şi distracţie cât cuprinde. 😀

după ce şi-a încheiat leo partea, a început aşteptarea aia frumoasă de dinaintea fiecărui concert care te ajută să te pregăteşti sufleteşte pentru ceea ce ştii că va urma. nu am fost ţinuţi însă prea mult pe jar, hurts apărând pe scenă în jurul orei opt şi zece. au început cu „unspoken”, spre marea încântare a audienţei, iar la sfârşit theo a spus „mulţumesc” în româneşte, iar adam a trimis o sărutare publicului (gesturi ce aveau să se repete de mai multe ori pe parcursul concertului).

ca sound, a fost perfect. cred că nu exagerez când zic că un concert hurts se aude aproape la fel ca pe cd. eu una am fost de-a dreptul încântată, în special când am auzit „wonderful life” şi „illuminated”, care se întâmplă să fie piesele mele preferate din repertoriul lor. au mai cântat şi „confide in me”, o variantă a straniei piese semnate kylie minogue, al cărei refren a sunat aproape ameninţător. şi între o melodie şi alta theo mai arunca cuvinte în română şi trandafiri albi către public (eu nu am prins niciunul, că stăteam prea în dreapta, după cum am specificat).

publicul a fost şi el okay, s-a aplaudat copios între piese. ce-i drept, parcă mi-aş fi dorit un pic mai mult de entuziasm, dar nu pot să blamez pe nimeni, pentru că au existat mai multe momente pe parcursul concertului în care simţeam nevoia doar să închid ochii şi să savurez muzica (menţiune specială pentru „verona”, care a sunat ca desprinsă dintr-un vis încântător).

o oră şi ceva după prima piesă, parcă prea brusc şi prea devreme, concertul s-a încheiat, hurts revenind pe scenă numai pentru „better than love”, după aplauze prelungite din partea publicului. mie mi-ar fi plăcut să mai cânte încă o dată şi „wonderful life”, dar a fost okay şi aşa… „better than love” a încheiat frumos o seară care s-ar putea rezuma în cinci cuvinte: „venit. văzut, cântat, plăcut, plecat”. i guess all beautiful things must have an end, right?

………………………………………………….

ACEST SETLIST CARE DOARE
unspoken
silver lining
wonderful life
happiness
blood, tears & gold
evelyn
sunday
mother nature
verona
devotion
confide in me (cover kylie)
illuminated
stay
BIS
better than love

………………………………………………….


video by crawlingdecember

*credits to hurts for title*

