Etichete

, , , , , ,

mă uit în urmă cu atenţie sporită şi observ că în ultimul timp blogul meu a gemut de recenzii la concerte. nici postul ăsta nu face excepţie, întrucât aseară a fost cântare în londophone marca hot casandra. al doilea concert live la număr al lui paul ballo în calitate de casandră fierbinte, prima petrecându-se la sfârşitul lui martie, în kulturhaus, cu ocazia lansării celui de-al doilea album the amsterdams (v-am scris câte ceva aici despre asta).

nu mai fusesem niciodată în londophone, dar, fiind aproape de bulevardul regina elisabeta, găsirea lui a fost floare la ureche. şi trebuie să spun că mă aşteptam la ceva cu totul diferit faţă de ceea ce am găsit. mă aşteptam la un club gen control (nu ştiu de unde aveam ideea asta, sincer), şi am găsit un local destul de mic şi înghesuit, dar frumos tare, împărţit în câteva cămăruţe, cu roşu pe pereţi şi reviste pe rafturi, un loc care te ducea cu gândul la seri faine petrecute cu prietenii cu picioarele-n sus pe canapele mai degrabă decât la concerte. de altfel, atmosfera generală înainte şi după concertul doamnei casandra a fost una gen şuetă între prieteni, chestie care mi-a picat, în paranteză fie zis, tare bine (cu atât mai mult cu cât cunoşteam pe mulţi dintre cei prezenţi).

cred că se apropia de unsprezece atunci când şi-a început paul cântarea. a fost acompaniat de către matei, ca şi în kulturhaus; măştile au lipsit însă de data asta. prima piesă (dacă excludem intro-ul) a fost „succeed in life”, a cărei variantă demo o auzisem pe internet. mie îmi picaseră însă cu tronc din kulturhaus două piese, „gargarin” şi „getaway heart”, şi pe alea le aşteptam mai mult şi mai mult. şi, dat fiind că playlistul hot casandra e momentan destul de scurt, am avut ocazia să le aud şi aseară. un moment cu adevărat fain a fost însă audiţia piesei „birds and boys”, pe care eu o aveam prin winamp într-o variantă nefinisată şi fără titlu, dar ascultată în draci. şi mi-a făcut multă plăcere să o aud live, mai ales că ştiam (chiar dacă foarte aproximativ) şi versurile. foarte frumoasă a fost şi melodia „hold me tight”, care a avut-o invitată specială pe doamna bianca ionescu, dar şi „larissa”, care este deja, conform unei surse demne de crezare, un hit. 😛

una peste alta, a fost o seară cu oameni faini şi muzică bună, şi-ar fi fost şi mai fain dacă nu ar fi trebuit să mă trezesc azi la şapte şi douăzeci. sunt destul de obosită în acest moment, dar jur pe ce-am mai sfânt (adică albumele mele originale cu placebo) că a meritat cu vârf şi îndesat. şi vă recomand să vă iviţi şi voi prin zonă când mai are casandra vreo cântare, există şanse foarte mari să vă placă. ah, şi londophone, mi-a plăcut la voi, cred că o să revin. 😀

………………………………………………….

intro
succeed in life
getaway heart
silent running
gargarin
birds and boys
hold me tight (feat. bianca ionescu)
larissa
tiramisu

menţiune. pe undeva prin setlist s-a strecurat şi remixul la piesa beatles, a day in life, dar pe cuvânt că nu mai ştiu exact unde. în fine, ideea principală e că a fost cântată.

………………………………………………….

