Etichete

, , , , , , , , ,

ultima oară când am fost la the amsterdams era în aprilie. şi era în club a. şi publicul era naşpa. şi am plecat acasă deprimată din cauza ploii torenţiale de afară. drept pentru care mare mi-a fost bucuria când am aflat de cele două concerte the amsterdams din preafrumoasa şi preaminunata capitală ce urmau să aibă loc în luna lui maiu. cu atât mai mult cu cât unul dintre ele era unplugged, şi eu nu pot să uit că m-am îndrăgostit de muzica lor fix în urma unui astfel de concert. aşa că m-am decis instantaneu să semnez de prezenţă.

aşa se face că aseară mă regăseam alături de bunele prietene nance şi luka la o masă din grădina verona, locul unde urma să se întâmple o chestie frumoasă, şi anume concertul unplugged the amsterdams pe care tocmai l-am menţionat, cu ocazia deschiderii festivalului filmului european. intrare moca, ergo lume multă şi diversă. noi ne-am aşezat frumos exact la o masă în faţa scenei, pe principiul „nu dai bani, da’ stai în faţă”. 😆 pe afiş scria că ora de începere era opt seara, de unde rezulta în mod automat o întârziere de cel puţin jumătate de oră. sincer vă spun că eu mă aşteptam să înceapă de fapt pe la nouă. din fericire, m-am înşelat, băieţii începându-şi concertul pe la nouă fără douăzeci.

cântarea a avut mai mult aromă de „adolessons” decât de „electromagnetica”, ceea ce mi-a picat bine, deoarece îmi era chiar dor de piesele vechi. unde mai pui că în setlist s-a strecurat şi o piesă foarte faină şi tare sexuală de felul ei, pe nume „crackers”, pe care o auzisem la concertul fain din lăptărie din martie şi care îmi rămăsese undeva în străfundul minţii, fără să se evidenţieze însă prea tare. ei bine, aseară mi-am dat seama că iubesc piesa aia.

alte momente faine din setlist au fost „taking care of anna”, al cărei început îl fredonam în draci la plecare, „lights out”, de care îmi era tare dor, şi care mi-a umezit un pic ochii, „country holiday”, de a cărei nebunie s-a îndrăgostit luka, „fireworks”, pe care îmi venea să dansez în draci (nu vine el concertul ăla din control, copii, ce credeţi voi?) şi, last but not least, „three is a crowd”. legat de piesa asta, prietena luka mi-a descris-o ca dându-i un sentiment de linişte, drept pentru care era să cadă din picioare (exagerez, desigur) când i-am spus că e de fapt o piesă despre un threesome ce se sfârşeşte cu o ucidere.

dar nu ştiu de ce vă tot dau nume de piese, când adevărul e unul simplu: a fost un concert fain de la cap la coadă. sunetul a fost bun din toate punctele de vedere, amjii au avut un chef de cântare nemaipomenit, iar atmosfera a fost caldă şi frumoasă. aşa că ploaia care a înnoroiat totul în jur (inclusiv ale mele încălţări) nu a mai contat. mă aştept la ceva cel puţin la fel de bun şi de la concertul de vinerea asta, din control, din cadrul alt.ctrl fest, care o să înceapă de la nouă seara şi la care aţi face bine să fiţi şi voi prezenţi. 😀

…………………………………………………..

academy of broken hearts
laika
chased by the housewives
apple
taking care of anna
where to go
lights out
three is a crowd
country holiday
crackers
petrolize all mice
fireworks
island of love
BIS
country holiday
taking care of anna

…………………………………………………..

video de stefangugurel

*credits to the amsterdams for title*

