Etichete

, , , , , , , , , , , ,

am pus poza asta, pentru că mi-era lene să vă ofer descrierea de pe facebook. mnoh. eu am fost la ziua a doua a minunatului festival ca să îi văd pe the amsterdams. când am ajuns, era destul de puţină lume, însă suficienţi cunoscuţi cu care să port discuţii, ceea ce m-a făcut să pierd concertul italienilor de la low fi (mea culpa). am ajuns în faţa scenei exact când începuseră amicii de la the amsterdams să se pregătească de cântare, după ora stabilită, bineînţeles.

despre ei, numai de bine, se vedea clar că pofta de cântare etalată cu două seri înainte la grădina verona nu îi părăsise defel. m-a contrariat un pic că au ales să înceapă concertul brodând pe marginea începutului piesei „on the run” în loc să îl înceapă cu obişnuita „destroy”, aceasta din urmă insinuându-se undeva pe la sfârşitul concertului, nu foarte inspirat, după părerea mea. iar sound-ul a fost prost – ba nu se auzea vocea, ba nu se auzea chitara etc. din fericire, având în vedere că ştiam versurile, am trecut destul de uşor peste dificultăţile de ordin tehnic şi m-am bucurat de concert din toată inima, dansând cât m-au ţinut picioarele. şi m-au ţinut, nu glumă.

în ce priveşte ultima trupă, the static age, nimic de rău, nimic de bine. mi s-au părut un pic cam prea zgomotoşi pentru gustul meu (sau poate că mă luase cheful de vorbă şi de aici frustrarea că nu mă puteam înţelege cu cei din jur, habar n-am). au însă un vocal tare simpatic, care ţinea publicul de vorbă între melodii şi în pauzele provocate de problemele de sunet, care au fost destul de dese, din nefericire. dar deh, se pare că asta e veşnica problemă a cluburilor din românia. păcat, mai ales că era un festival cu trupe aduse din afară, şi-am fi putut lăsa o impresie mai bună. mă rog, poate că în seara asta o să iasă mai bine. dacă se duce cineva, să-mi spună şi mie cum a fost.

mai jos aveţi setlistul the amsterdams.

…………………………………………………..

on the run
country holiday
academy of broken hearts
part of it
this burial ground’s for two
taking care of anna
destroy
island of love
coalmine

…………………………………………………..

video de stefangugurel

