Etichete

, , , , , , , , , ,

aseară în club control mare cântare mare: kentin jivek, în deschidere we singing colors. cu smerenie în scris, trebuie să admit că eu m-am dus acolo pentru we singing colors, proiectul lui andrei haţegan, nimeni altul decât solistul vocal de la the amsterdams. pe kentin îl ascultasem oleacă pe soundcloud, şi rămăsesem cu o impresie destul de okay. pe de altă parte, ascultasem we singing colors la greu, şi mi se părea fain sound-ul, chiar dacă părea un pic cam fad pe alocuri (probabil şi din cauză că multe piese sună mai mult a demo-uri).

dar să sărim peste preliminarii şi să trecem la subiect. andrei a urcat pe scenă alături de o fată colorată, ca să mă exprim în termenii mădălinei de pe hailaconcert, pe nume roxana. după un început ceva mai ciudat şi un pic inconsistent, cei doi şi-au intrat în ritm şi intraţi au rămas, şi cântecele au prins viaţă ca prin farmec în urechile noastre. au căpătat culoare până şi părţile care mie mi se păreau fade iniţial. preferatele mele din setlist au fost „deer dad” (care mi s-a părut fantastică cu sunetul de muzicuţă şi cu voce feminină), „salopette” (cântată în original cu noamme de la nebulosa, care îmi plăcea mult şi în varianta de studio) şi „daydreams” (cu roxana etalându-şi cu succes talentul la limbi străine). cei doi au fost susţinuţi călduros de public, care a cerut şi un bis, prilej cu care roxana a rupt un băţ de tobe. 😀

mărturisesc cu la fel de multă smerenie ca şi mai înainte că jivek nu mi-a plăcut la fel de mult ca we singing colors. pe parcursul prestaţiei lui, m-am tot foit de colo până colo şi nu am acordat prea multă atenţie celor ce se petreceau pe scenă. nu vreau să înţelegeţi însă din asta că tipul cânta prost, nici vorbă de asta – pur şi simplu nu era genul de muzică pe care voiam să o aud în momentul ăla, fiind prea dark pentru starea mea. din ce am văzut în public, reacţiile erau de asemenea împărţite: existau oameni care erau de părere, ca şi mine, că e o muzică un pic prea deprimantă pentru ei, în timp ce alţii savurau cu plăcere concertul. deh, gusturi şi gusturi.

în ce mă priveşte, aştept cu nerăbdare următorul concert we singing colors şi până una-alta mă pregătesc de cântarea de joia viitoare din the ark, cu tips, mes quins şi the amsterdams. 😀 see you there.

…………………………………………………..

CE S-A CÂNTAT ÎN CULORI
intro
deer dad
salopette
daydreams
wasted
alone
(hercules)
paris
(piesă nouă)
end of the world
BIS
salopette

…………………………………………………..

clipul e luat de pe canalul roxanei. 😀

*credits to we singing colors for title*

