Etichete

, , , , , ,

multă apă a mai curs pe dâmboviţa de când n-am mai făcut eu rubricuţa asta (mai precis din martie). între timp am descoperit muzici noi, unele dintre ele suspect de faine. la categoria asta se încadrează şi cei doi mes quins, a căror muzică îmi place inexplicabil de mult. zic inexplicabil deoarece, pentru numele lui gibilan, trei sferturi din ea e făcută la laptop, iar eu sunt mai mult cu chitările, cu clapele, cu tobele, alea-alea, ştiţi şi voi. dar e atât de incredibil de catchy, încât chiar nu mai contează.

mes quins sunt cea mai recentă trupă adăugată în al meu winamp, fix înainte de noaptea de pomină de la the ark, atunci când v-am zis eu că am priceput în sfârşit care-i faza cu tocurile muierilor. şi pentru că tot vorbeam de tocuri, ete mai jos un cântec despre prinţese ale căror tocuri nu se înfundă în noroi, printre altele. audiţie plăcută, vorba aia. 😀

Mes Quins – Prinţeso

viaţa a fost uşoară pentru tine
prinţeso
tocurile nu ţi s-au înfundat în noroi
te-am văzut când te-ai dus la scăldat
prinţeso
m-ai decapitat şi m-ai pus pe birou
acum mă uit la sânii tăi
prinţeso
când muşti creionul şi compui scrisori

seara dă-mă mai aşa
prinţeso
să mă uit pe geam la peisaj
să rămân tâmpit (obsolet) ce frumoasă e luna
şi natura toată în general

uită-te la mine, gagico
(dacă mă pui în apă, înfloresc)

tu fragilă şi verzuie ramură de măslin
dacă ţi-ai pleca urechea la mine
aş putea să-ţi şoptesc două lucruri secrete
ai putea sş scapi de orice chin
pentru că
vorba aia
prinţeso
esti femeie şi
de
uneori te deprimi

dacă-mi pare rău de ceva
prinţeso
e că mă usuc din ce în ce
pielea mi se rupe şi-mi cade
prinţeso
cât de mult aş vrea să mă dai cu creme

uită-te la mine, gagico
(dacă mă pui în apă, înfloresc)

*credits to mes quins for music and lyrics*

