Etichete

, , , , , , , , ,

…since that evening in march. ei, nu chiar zece milioane de ani, dar oricum trecuse ceva timp de când auzisem kumm live. situaţia nu a fost însă de voie, ci de nevoie, întrucât băieţii dăduseră pauză la concertele din capitală, neprestând nici în aprilie, nici în mai. vă daţi seama ce bucurie pe capul meu când am aflat că aveau să cânte pe 3 iunie la clubul ţăranului român, exact cu o zi înainte de concertul suede. nu vă mai zic ce tragedie a fost cu lucratul până la zece seara şi ce viteză fenomenală am băgat înspre tramvai imediat după terminarea turei.

am ajuns în clubul ţăranului român puţin înainte de unsprezece seara, picând drept în mijlocul piesei „rest in pieces”, ocazie cu care m-am panicat puţin, întrebându-mă „bă, ce naiba, au început fără mine?!” din fericire însă, era varianta înregistrată, kummii erau încă pe afară. mărturisesc că am aşteptat să înceapă concertul cu mai multă nerăbdare decât de obicei, întrucât auzisem un zvon conform căruia suede urmau să apară prin control, şi eram decisă să zbor într-acolo imediat după ce terminau kummii de cântat. drept pentru care primele acorduri din „sleepwalk” (care este în momentul acesta piesa number one în topul meu de pe last.fm) m-au luat oarecum prin surprindere, în sensul că de abia atunci mi-am dat seama cât de mult îmi lipsise muzica lor.

setlistul a fost alcătuit în principal din piese din perioada „far from telescopes”, printre care şi preafrumoasele „mister superman” şi „fashion” (care, după mine, sunt cele mai faine piese de pe album, alături de mai suspomenita „sleepwalk” şi de „beauty queen”, aceasta din urmă nefiind însă auzită diseară). n-au lipsit însă nici piesele de pe „different parties”: un „evil eye” energic, un „hand in a mirror” care a smuls exclamaţii de bucurie din rândul publicului, un „rest in pieces” în stare să facă să danseze şi morţii din mormânt şi, la bis, un „different parties” de nota douăzeci. şi pentru ca bucuria mea să fie cât mai deplină, băieţii nu au uitat să adauge în setlist „curse” (pe care desigur că am dat din cap, la ce altceva vă aşteptaţi?!) şi „berlin” (doar, vorba aia, tocmai se întorseseră de acolo).

în ce priveşte piesele noi cântate la concertul din wings, ei bine, s-au insinuat din nou cu graţie în playlist, pierzându-şi anonimitatea. astfel am aflat că „aia 9” şi „aia 10”, aşa cum apăreau ele pe setlistul din wings, se numesc de fapt „biological” şi „foul play”, ultima urmând să fie lansată ca single până la sfârşitul lunii, dacă am înţeles corect. de „biological” încă nu ştiu ce să spun, trebuie să o mai ascult ca să îmi pot crea o impresie mai exactă, dar „foul play” promite să fie una dintre piesele de rezistenţă ale viitoarelor concerte kummice.

despre trupă, numai de bine şi foarte bine spre excelent. comunicativi şi cu zâmbetul pe buze ca de obicei. sunetul a fost bun, pofta de cântat din plin, nu se putea să nu iasă un concert frumos. iar publicul a fost cald, plin de entuziasm şi vizibil mai numeros decât la ultimele concerte kumm la care am fost. şi nu pot să nu mă gândesc că asta se datorează şi pauzei de două luni făcute la live-urile din bucureşti. vorba aia, tot răul spre bine, nu?

…………………………………………………..

sleepwalk
angels and clowns
evil eye
1000 de chipuri
mister superman
fashion
hand in a mirror
biological
curse
police
dictionary
foul play
berlin (cover black rebel motorcycle club)
rest in pieces
pink balloon
beautiful country
BIS 1
monkey in your stereo
morsa
BIS 2
different parties

…………………………………………………..

videoclip de romanitzza, of course. 😀

p.s. nu, nu m-am întâlnit cu suede în control. 😛

*credits to kumm for title*

