Etichete

, , ,

din ciclul „ce mai face leilana p-acasă”:

multă vreme, tumblr a fost pentru mine o sursă bogată de poze amuzante (era să zic „funny pictures”, dar mă bat cei de la radio guerrilla dacă zic, deci nu) cu comentarii la fel de, sau poate chiar mai amuzante (să nu uităm de pozele cu bunăciuni, gen alex james sau neil codling… dar riscăm să nu mai ieşim din paranteză, aşa că mai bine uităm pentru moment). acestea fiind spuse, la un moment dat a început să îmi dea târcoale gândul să-mi fac şi eu cont.

ajunsă în acest punct, am făcut exact ceea ce ar face orice om normal la cap în această situaţie: mi-am întrebat prietenii pe facebook dacă să îmi fac sau nu cont de tumblr. cum niciunul n-a fost împotrivă, ba chiar din contră, m-au încurajat copios, am decis să-mi fac. am trecut printr-un moment naşpa când am realizat că „la fille cendrier” era deja luat ca url. nu începeam sub auspicii bune, aparent. uh well, îmi zic, hai să alegem un compromis, de tipul angoisse adolescente… or something.

şi l-am făcut, şi mi-am postat o descriere de toată frumuseţea, un clip, nişte poze etc. i even followed a few people… miracolul a durat însă numai până a doua zi. ca să nu o mai lungim, ieri seara am făcut contul, azi după-amiază l-am şters. 😆 şi l-am şters pentru că m-a enervat faptul că a trebuit să aştept cinci minute să mi se încarce nişte amărâte de teme de fundal, timp în care mi s-a blocat absolut tot, inclusiv winamp-ul. unde mai pui că nici „ask me” nu mergea – şi degeaba am moşmondit eu prin setări, că n-am reuşit să îmi dau seama CUM să îl fac să meargă. aşa că am ales calea cea uşoară şi lipsită de nervi, şi am pus cruce contului. să-i fie serverul uşor.

voiam să înjur tumblru’ un pic, dar mi-e prea lene, aşa că las articolul fără concluzie.

