Etichete

, , , , , , ,

n-am mai scris de o grămadă de zile pe aici, dar nu cred că mă poate blama cineva, având în vedere împrejurările în care am alcătuit ultima postare. but life goes on, iar festivalul summer well, pe care l-am aşteptat întreaga vară cu nerăbdare, e la numai trei zile distanţă. drept pentru care o să vă fericesc un pic cu nişte melodii frumoase, aparţinând formaţiei care m-a determinat să vin la festival, şi anume mystery jets.

dacă îmi citiţi blogul, poate vă amintiţi că au fost la un moment dat obiectul rubricii song of the week (rubrică dureros neglijată, promit ca pe viitor să nu se mai întâmple), cu piesa „half in love with elizabeth”. sunt cinci la număr, sunt britanici, sunt faini şi or să ne încânte pe 13 august. enjoy their music!

prima piesă e o colaborare cu laura marling, fosta solistă de la noah and the whale (altă trupă faină şi aia)

de asta m-am îndrăgostit tot auzind-o la guerrilla.

una dintre piesele mele preferate, de pe albumul cu acelaşi nume.

şi tot de pe „serotonin”…

nu pot să mă decid care-i mai faină, asta sau suspomenita „serotonin”? hmmmm.

