Etichete

, ,

seriously, i’m alive and well. numai că nu prea ştiu ce se întâmplă cu mine în ultimul timp de nu prea am chef de scris pe aici. nu că nu aş avea ce să vă povestesc, ba chiar dimpotrivă. mă gândeam să vă fac o recenzie la „eraserhead” (pe care l-am văzut de curând), numai că îmi lipseşte cheful complet. aşa că o să vă fac o listă cu lucruri cu care îmi pierd eu timpul zilele astea.

* „harry potter”. ei bine, da, am căzut şi eu victimă acestui fenomen, mulţumită prietenei nance şi poveştilor ei despre ron weasley şi draco malfoy. am ajuns deja la a şasea carte şi lucrurile devin din ce în ce mai serioase. vor ăştia să îl omoare pe dumbledore. e groasă, ca să zic aşa.

* pisicile. de când nu mai am pisică, îmi petrec o grămadă de timp vorbind despre pisici, uitându-mă la poze cu pisici, citind despre pisici, şi vizionând clipuri cu pisici. am ajuns să îl exasperez pe frate-meu. ştiu că unii dintre voi se vor întreba de ce nu îmi iau altă pisică. în primul rând, e prea curând, în al doilea rând, nu mai vrea mama. trebuie să aştept până mă mut la casa mea.

* cracked.com şi lamebook. două modalităţi excelente de a-ţi pierde timpul. să nu care cumva să intraţi pe site-urile astea dacă aveţi treabă de făcut.

* manga. multă manga. am dat şi peste nişte serii complet imbecile, desigur. dar ce să fac daca nu updatează ăştia mai repede „bokura ga ita”… aoleu! a fost updatată! brb, mă duc să citesc noul capitol.

[reading]

OMG, yano a sunat-o pe nanami! dar bineînţeles că nu s-au întâlnit în capitolul ăsta. LE SIGH!… deci, ce spuneam? a, da. manga. mai ales shoujo, că na, am şi eu 18 ani, vorba aia. plus încă câţiva, dar ce contează?!

* muzică veche. pink floyd, the doors, the velvet underground… ştiţi voi. m-am apucat să ascult şi white noise, o trupă de muzică electronică care cică ar fi înaintaşii celor de la radiohead, dacă e să te iei după cracked.com, cel puţin.

* „star wars”. mai precis, romanele. am cumpărat şase cărţi de la amaltea în ultimele două luni, profitând de nişte reduceri de vacanţă. cu ocazia asta, am descoperit şi care e autorul meu preferat – matthew stover, tipul care a scris „revenge of the sith”, cea mai bună carte din universul star wars pe care am citit-o. mai bună chiar şi decât alea ale lui timothy zahn.

eh, cam atât momentan. 😀

