Etichete

,

out of boredom.

morsa asfalt – kumm luna amară
blog bratari pene de chitara – am impresia că pe ăsta l-am cam dezamăgit
futareala pe plaja – nu se putea să nu se gândească cineva la drăcii. ăsta e blog serios, bă.
best song of the weak – fericiţi cei slabi…
asteptare dinaintea concertului
conditii avanpost radioguerrilla – gânduri mari, monşer
igeobss – english fail
un site unde sa gasesti absolut orice despre hip hop – şi pe ăsta l-am dezamăgit
dupa utilizarea toaletei se trage apa – pă bune?!
viata unui adolescent blog – nu ştiu dacă să îmi pară bine sau să mă îngrijorez
craiova shaorma summer well – populari rău băieţii cu cântecelul ăla 😀
mie dor sa ma indragostesc – şi mi-e îmi este
cum stiu daca cineva ma filmat la web
neko_ral -tumblr – eşti celebră, neko. 😀
pisica cu m in frunte – awwwww
prost sa fii noroc ca esti – amin

