Etichete

, , , , ,

nu mă topesc după jukebox ca loc de cântare. nu zic nu, ca design clubul e destul de okay, cu chitările alea pe tavan şi aşa mai departe. problema principală e că e imens, şi deci, de cele mai multe, gol pe trei sferturi. bine, mi-a zis mie odată frate-meu că a fost la alternosfera mai demult, şi atunci chiar venise lume. dar na, alternosfera cântă din joi în paşti aici.

tot cam din joi în paşti cântă şi persona. în mod normal aş fi zis „meh” la ideea unui alt concert în jukebox, dar vorbim de persona, care face parte dintre formaţiile pe care m-aş duce să le văd indiferent de locul unde ar cânta. aşa că am semnat de prezenţă pe data de 1 octombrie fără prea multe mofturi. ora de începere a concertului, 22, se întâmpla să coincidă cu ora la care ieşeam de la muncă, dar nu m-am panicat, socotind că va începe după 23. şi bine am mai socotit.

era cam acelaşi număr de oameni ca şi la concertul the amsterdams, more or less. am atârnat pe-acolo o vreme până când a început cântarea propriu-zisă, ocazie cu care am aflat că era şi o trupă în deschidere. da, în descrierea evenimentului nu scria nimic de genul ăsta. destul de bizar.

trupa cu pricina se cheamă sketch – v-am mai zis de ei când au cântat în deschidere la ocs în fabrica. e formată din patru puşti de 16 şi 17 ani, pe numele lor daniel antohi (voce, chitară), mircea steriu (chitară), alexandru sasu (bas) şi radu dorobanţu (tobe) şi cântă un rock alternativ zgomotos, în genul celui pe care mulţi dintre noi visau să-l facă când erau mici şi voiau să fie staruri rock. eh, uite că ei chiar îşi urmăresc visul, la vârsta la care eu una, cel puţin, de-abia ştiam să zic străinilor cum mă cheamă. mă rog, exagerez puţin, dar aţi prins voi ideea.

de sunat au sunat chiar bine (chitaristul în special a fost demenţial) şi au reuşit să treacă cu bine şi peste problema tehnică de la sfârşit, când chitara lui mircea a cedat nervos (a se citi „i s-au rupt corzile”). daniel i-a împrumutat chitara lui, şi totul s-a terminat cu bine. şi cu furnicături în tălpi ce denotau un mare chef de dans pentru mine. 😀

chef de dans pe care persona mi l-au satisfăcut din plin. s-au ivit pe scenă cam la un sfert de oră-douăzeci de minute după ce au terminat sketch de cântat. şi, ca şi la precedenta lor vizită de la clubul ţăranului român (când ştiţi că m-am legat cu jurământ să particip la toate concertele lor din bucureşti), au cântat mult. tare mult. şi tare frumos.

şi tot ca data trecută, gaben a vorbit mult cu publicul, zâmbind şi mulţumind după aproape fiecare melodie. din păcate, publicul a fost mai puţin decât data trecută (unde mai pui că şi locul era incomparabil mai mare), lucru care a fost cam singurul meu regret al întregii seri. dar chiar şi aşa puţini, îndrăznesc să spun că ne-am distrat. s-a dansat mult (în special pe „kitchen song”, cunoscătorii ştiu de ce), s-a cântat (eu cel puţin am fredonat toate piesele pe care le ştiam) şi s-a aplaudat.

persona este o formaţie frumoasă pe disc şi absolut superbă live, una dintre trupele care nu interpretează, ci trăiesc muzica şi ştiu să împărtăşească sentimentul acesta cu cei din public. drept pentru care ţin să le mulţumesc cu multă graţie. şi să îi rog să ne viziteze mai des pe noi, bucureştenii.

………………………………………………….

lovers
people on the move
the telephone
on the screen
dependency
i am not lost without you
computer breakdown
home in the arms
head on the door
all you had is yours again
king in my kingdom
katrina
happy & vicious
a ride on lovestreet
kitchen song
suburbia afterlife
hands up in the sky
honey bunny blues
momentary lack of passion
BIS
welcome to planet earth

………………………………………………….

*credits to persona for title*

