Etichete

, , , , , , , , , , ,

a curs multă apă pe dâmboviţă de la concertul hot casandra din londophone (16 aprilie, to be more specific), când aflasem eu că ep-ul „early nightmares” va vedea lumina zilei prin toamnă. uite că pe negândite şi-a arătat şi toamna colţii, iar lansarea a căpătat o formă concretă: 5 noiembrie 2011, berlin club, live with band. ca să fiu sinceră, eu mă gândeam mai degrabă la ceva gen control – şi aparent, nu am fost singura care s-a gândit la această soluţie, care nu a fost însă aleasă datorită unor circumstanţe independente de voinţa staffului hot casandra.

am ajuns acolo destul de devreme (gugălmeps să trăiască), la timp pentru a prinde o filmare de reclamă, sau ceva în genul, fix în stradă, pe treptele casei de vizavi de club. aveau şi un pom de crăciun, şi un „la mulţi ani 1959” (dacă nu mă înşel), precum şi o interdicţie pentru maşini. m-am strecurat eu frumuşel printre oameni şi am ajuns fix la locul faptei.

înăuntru, întuneric de să-ţi bagi deştele în ochi, cam răcoare şi nu foarte multă lume, motiv pentru care cântarea, deşi programată să înceapă la fix cât să prindă şi lumea ultimul metrou de noapte, a fost întârziată serios de tot. de fapt, cred că am atârnat acolo aşteptând să înceapă concertul mai mult decât a durat concertul propriu-zis (nu că aş face din asta vreo vină casandrei & co, departe de mine acest gând). şi unde mai pui că nici nu mă topeam după muzica din fundal, prea repetitivă pentru gustul meu. noroc că îmi zâmbea larissa de pe peretele cu scena, unde erau proiectate fragmente din videoclip.

cât despre concertul propriu-zis, numai de bine. mi s-a părut foarte inspirat că au început cu „chroma”, prima piesă semnată hot casandra, pe care nu o mai auzisem niciodată live. alte momente preferate au fost „gargarin” (care mi-a plăcut încă de la prima audiţie, în kulturhaus, de ziua mea), „birds and boys” (a cărei variantă demo am dat-o pe play în winamp zile întregi la rând) şi „a day in life” (remixul-cover după the beatles).

să nu uităm nici de „hold me tight” şi „larissa”, care cred că au fost cele mai aplaudate piese ale serii. „hold me tight” a avut-o ca invitată pe doamna bianca ionescu, care are o voce pentru care cred că nu s-au inventat încă superlative potrivite. iar „larissa” a fost, e şi va fi contagioasă – ţin minte că m-am trezit la un moment dat fredonând o zi întreagă, atât la muncă, cât şi acasă „larissa, tell me larissa, who is your boyfriend…?” 😀

sound-ul a fost cât se poate de okay, iar publicul, deşi nu foarte numeros, a fost foarte cald – astfel încât paul şi compania au revenit pe scenă şi pentru un bis, mai exact, „julia”, un cover după… trouble is (alt proiect de-al domnului paul, v-am mai vorbit eu de el pe aici). iar dominaţia feminină a continuat şi după sfârşitul concertului, prin proiecţia videoclipului „larissa” (pe care îl voi posta şi eu aici imediat ce va apărea online).

una peste alta, a fost o seară cât se poate de reuşită. sigur, întotdeauna există loc şi de mai bine (dar nu am de gând să reiau vechiul cântec cu indiferenţa publicului consumator de muzici alternative şi cu background-ul nostru cultural, că mă enervez, aşa că ies din paranteză). casandra cea fierbinte o să mai cânte şi în londophone, pe 19 noiembrie, şi mă aştept să fie chiar mai bine decât la lansare, aşa că… vă sfătuiesc să vă faceţi drum pe acolo. 😀

………………………………………………….

chroma
gargarin
silent running (mike & the mechanics cover)
succeed in life
a day in life remix (după the beatles)
birds & boys
hold me tight (feat. bianca ionescu)
larissa
tira mi su
BIS
julia (trouble is cover)

………………………………………………….

EDIT. uite şi clipul. 😀

*credits to hot casandra for title*

