Etichete

, , , , , , , , , ,

explicaţie titlu: aseară mi s-a întâmplat un lucru inimaginabil: am întârziat la un concert kumm. nu mult, ce e drept, dar suficient încât să pierd primele două melodii. de vină au fost, în ordine cronologică, incapacitatea mea de a pleca la nouă jum’ate de acasă, aşa cum îmi propusesem, cele douăzeci de minute petrecute în staţie la mine aşteptând 311-le şi cele douăzeci plus minute petrecute la universitate aşteptând 381 (şi sfârşind prin a călători fraudulos cu o linie expres).

am intrat în clubul ţăranului fix când kummii terminau ultimul acord din „beautiful country”. amarul mi s-a spulberat însă în cele patru vânturi când am văzut ce era la intrare. tricouri, cd-uri şi magneţi de frigider kumm (aceştia din urmă drăguţi foc). şi era cât pe ce să îmi pice falca când am zărit printre albume şi „confuzz”, singurul disc kummic pe care nu îl aveam şi pe care nu izbutisem să îl găsesc pe absolut nicăieri. iar când primele acorduri din „mister superman” mi-au gâdilat gingaş urechile, am ştiut că avea să fie o seară faină.

contrar obiceiului meu, preţ de vreo câteva melodii am stat mai în spate. mă cam cuprinsese nostalgia. mă gândeam că uite, deja s-au făcut doi ani de când merg în mod constant la concertele kumm şi îmi aminteam că într-o perioadă, le ascultam cel puţin o melodie în fiecare zi. şi, chit că acum pot trece zile întregi fără să-mi răsune kumm în winamp, sentimentul pe care îl am când îi aud cântând, că particip la ceva frumos, a rămas, ba parcă chiar s-a intensificat.

concertul de aseară nu a făcut excepţie. iar m-au scuturat fiori de bucurie când am auzit „sleepwalk”, iar am dat din cap pe „curse”, iar am bâlbâit versurile de la „eskimo” (cu toate că era concert de promovare al cântecului – mea culpa), iar am sărit ca nebuna pe „berlin”, dezlănţuindu-mă într-un dans îndrăcit spre finalul concertului, atunci când au fost cântate cele mai săltăreţe piese kummice. iar mi-am rupt palmele aplaudând solo-ul lui iordache şi am râs din inimă văzându-l pe cătă dansând pe o boxă care era menită să împiedice toba lui john să o ia la vale (ocazie cu care băieţii au strecurat şi nişte glume despre cuie).

singurul meu of a fost că nu s-a auzit „butterflies”, de care îmi era tare dor şi care ar fi picat la fix pe final. de fapt, mint, mai am un of, şi anume că mi s-a părut prea scurt concertul. aici aţi putea zice că mi se pare mie, pentru că am întârziat, dar şi alţi oameni din public au fost de aceeaşi părere. nu ştiu, parcă cele şaptesprezece piese de pe setlist au fost prea puţin după o lună şi jumătate fără kumm.

dar să lăsăm plângerile. a fost frumos tare, atât cât a fost. şi doar asta contează. asta şi faptul că la ora actuală sunt mândra posesoare a unui album „confuzz”. 😀

…………………………………………………..

foul play
beautiful country
mister superman
police
morsa
angels and clowns
sleepwalk
pop song
evil eye
curse
eskimo
pink balloon
berlin
scandal
1000 de chipuri
rest in pieces
BIS
dictionary
make some noise (beastie boys cover, nu apare pe setlist) 😛

…………………………………………………..

clip de romanitzza. 😀

*credits to kumm for title*

