Etichete

, , ,

şi încă un an s-a dus deja scriu de ceva vreme pe blogul ăsta na dacă aţi mai citit ce am scris eu pe aici ştiţi că ăsta va fi ultimul post pe anul ăsta deci ce e de zis despre 2011 a fost un an interesant un an cu o aniversare a zilei de naştere absolut superbă un an în care mi-am văzut live my second favourite band suede ceea ce nu credeam că se va mai întâmpla un an în care mi-am dat cu succes disertaţia şi am încheiat cel puţin pentru moment capitolul şcoală un an în care un animăluţ drag mie a murit un an în care m-am certat şi m-am împăcat cu oameni un an de renovare a casei un an în care am văzut o droaie de concerte faine şi m-am împrietenit cu oameni la fel de faini un an plin de dureri plin de bucurii şi de grija că la anul fac un sfert de secol cam asta ar fi tot închei ca de fiecare dată in a rush fără punct fără virgulă la mulţi ani vouă celor de acolo vine 2012

