Etichete

, ,

sunt eu, leilana, tipa aia cu păr zbanghiu şi minte la fel, care scrie pe blogul ei personal din an în paşte şi pe care magia sărbătorilor de iarnă o lasă rece ca un gheţar. cum nu mai cred de 157 de ani în moş crăciun, mi-am amânat lista obiectivelor şi dorinţelor pentru această minunată zi de 1 ianuarie. ştii şi tu, un nou început şi bla-bla. aşa că, dacă există vreun zeu pe acolo care împlineşte dorinţe, îl rog să ia aminte (şi eventual un pix şi o foaie de hârtie pentru a nota):

1) i need a new job. una interesantă şi mai bine plătită. NEAPĂRAT. NEÎNTÂRZIAT. mulţumesc pentru atenţia acordată în această problemă.

2) anul trecut a fost mişto tare din punct de vedere al concertelor (sfântă gutuie, am văzut suede live ZOMG *dies* ca să nu mai vorbim de autografele de la william şi blaine de la mystery jets *dies again*). mă aştept la un 2012 la fel de mişto (şi nu, i’m not hyped about the rhcp concert, trebuie mai mult de atât ca să mă convingă). vreau the horrors. vreau mgmt. vreau să vină klaxons (şi SĂ CÂNTE de data asta, mkay?) şi NU mai vreau două concerte majore în aceeaşi zi. am fost grav traumatizată anul trecut când a trebuit să aleg între iamx şi suede *sobs*. NU vreau să păţesc asta iar.

3) vreau să nu mai întârzii. vreau să mă transform într-o fiinţă capabilă să ajungă la timp oriunde, fie că e vorba de job, concerte ori întâlniri cu prietenii. cel mai grav mi-am luat-o în bot la ultimul concert we singing colors, când am pierdut mai mult de jumătate de set din cauză că nu am plecat la timp de acasă. therefore, recenzia pe care aveam de gând să o fac s-a dus şi ea pe copcă.

4) şi că tot am ajuns aici, ce-ai zice de o mai bună orientare în spaţiu? sunt praf când vine vorba să merg în locuri unde n-am mai fost niciodată, aş fi în stare să mă rătăcesc cu harta în mână. ba uneori mi se întâmplă asta şi când vine vorba de locuri pe care le-am mai vizitat (vezi shift pub, unde au cântat we singing colors în decembrie, unde eram convinsă că nu mai fusesem – asta până când m-am dus la etaj şi mi-am dat seama că de fapt mai fusesem acolo o dată, cu ocazia unui dj set hot casandra. FAIL.)

5) i need a hot asian guy in my bed… no! scrap that. errrrr… sau nu neapărat. LOLOLOLOL.

acestea fiind zise, te salut cu consideraţie. nu mai zic nimic. cinci patru dorinţe sunt rezonabile, zic eu. te-hee.

p.s. la mulţi ani tuturor.

