Etichete

, , , , , ,

partea a treia din (deja) epopeea nance şi leilana continuă. de data asta vorbim srs stuff. ţineţi-vă!

Nance: are you one of tehm?
Leilana: monarhisti?
Leilana: nu ma pasioneaza in mod special treaba
Leilana: :-??
Nance: ok
Nance: ca eu una n-o inteleg
Leilana: atata numai ca imi place de mihai
Leilana: 😆
Leilana: mi se pare smecher omu’
Nance: da.. doar are 170 de ani
Nance: adica… vezi tu
Leilana: nu, nu, nu
Leilana: 😆
Leilana: nu de aia
Nance: pardon
Nance: nu asta am vrrut sa zic
Nance: doar ca are
Nance: asa era
Nance: adica… really, nu prea ar mai fi el rege
Nance: cause he’s a bit too old
Leilana: ar fi fiica-sa aia mare
Leilana: 😆
Nance: da
Nance: pretty much
Nance: deci nu inteleg de ce zice lumea sa se intoarca regele mihai la conducere
Nance: HE”S ALMOST DEAD! doamne iarta-ma
Nance: si nu inteleg de unde au aparut toti monarhistii astia in ultimile zile
Nance: si de ce au ei impresia ca, intr-o monarhie constitutionala, regele ar FACE ceva pentru tara… adica, prim-ministrul e the one in charge
Leilana: mai, la prima intrebare, raspunsul e simplu, oamenii il vad pe rege ca pe o figura onorabila si patriota, unlike the sailor in charge @ the moment
Leilana: la a doua intrebare, sunt multi care traiesc cu ideea fixa si poate gresita, cine stie, ca ne-ar fi fost mai bine ca monarhie
Leilana: ceea ce e discutabil
Nance: da, stiu
Leilana: pe scurt, oamenii au nevoie de o figura simbolica, de cineva in care sa creada
Nance: da, stiu
Leilana: pentru ca in politicienii de azi nu prea mai au cum
Leilana: si na…
Nance: doar ca s-au trezit tot acum… si vorbesc ca sa vorbeasca multi
Nance: si pun poze pe fb despre cum sunt ei monarhisti
Leilana: eh, s-au trezit multi acum… cu rosia montana, cu legalizati iarba, alea-alea
Leilana: 😆
Nance: si mi se pare lame
Leilana: mda
Leilana: io nu le tai entuziasmul, lasa oamenii sa fie fericiti
Leilana: 😆
Nance: ma stii 😆 eu sunt mai de partea lui tom
Nance: si a lui garfield
Leilana: mie nu mi-ar displacea ideea de monarhie neaparat, cu conditia sa fie unu’ asa ca mihai
Leilana: ca daca e precum curvarul ala
Leilana: de carol al doilea
Leilana: thanks but no thanks
Leilana: 😆
Nance: =)))
Nance: sau charles
Nance: *facepalm* cand o veni charles in uk la putere
Leilana: nu stiu in ce masura oamenii sunt atrasi de monarhie, cred ca mai degraba e vorba de figura regelui mihai
Leilana: sincer
Nance: da, stiu… tocmai asta e problema mea
Leilana: adica omu’ a ramas cunoscut in istorie pentru greva regala si astea
Leilana: normal ca lumea il simpatizeaza – dar un om e una, o institutie cu totul altceva
Leilana: 😀
Leilana: si cam dau dovada de naivitate daca isi imagineaza ca transformarea romaniei in monarhie constitutionala ar schimba neaparat ceva
Leilana: ca pana una alta, tot cu aceiasi politicieni am defil
Nance: pai asta zic eu…
Leilana: a
Nance: ca tot cu partidele alea ramanem
Leilana: exact!
Leilana: dar ma rog cel putin poporul ar avea un sef pe care sa-l respecte – cred ca asta gandesc ei acolo in capsoarele lor
Leilana: acum ca stau si ma gandesc mai bine, desi ideea restaurarii monarhiei imi aduce un fluturas sau doi in stomac (pentru ca sunt o sentimentala), incep sa ma enervez cand imi dau seama ce simplist e pusa problema
Leilana: =))
Nance: sau vor sa se creada in uk si numai cu monarhie constitutionala merge
Nance: =)))
Nance: posibilitatea de a avea titlu nobiliar by marriage
Leilana: pai da, uita-e la actorul ala de mana a doua… vreau sa zic alteta sa regala, principele radu duda
Leilana: =))
Nance: ADICA CE ZICI ZTU AICI
Leilana: ;;)
Nance: el? actor de mana a doua?
Nance: el e principe, tu
Nance: se visa la 9 ani cu coroana pe crestet micutu
Leilana: awwwwwwwwwwwww
Leilana: ce sweet
Leilana: =))
Leilana: povestea vietii lui e un film prost
Leilana: sa mor io
Leilana: =))
Nance: =)))
Nance: imi place, azi e zi de conversatii intelectuale pe mess
Nance: cu cristina vorbeam mai devreme de irlanda si violentele de acolo
Leilana: poate iar fac post pe blog cu ce discutam noi
Leilana: =))
Nance: si cand se va unifica tara aia
Nance: da, da
Nance: te rog

