Etichete

, , , , , , , , , , , , , , ,

una dintre dorinţele exprimate în prima zi a acestui minunat nou an 2012 era, pe foarte scurt, concerte la fel de faine ca în 2011. ei bine, se pare că atotputernicul zeu al muzicii faine îmi surâde şi anul ăsta. azi leilana voastră freca menta pe net şi tocmai se gândea să mănânce ceva, când primi un telefon de la prietena nance. iată conversaţia aproximativă ce a avut loc:

eu: alo!
ea: ghici ce!
eu: ce e?
ea: VIN S.C.U.M PE 10 MARTIE ÎN CONTROL!!!
eu: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?! OMG OMG OMG!

deci da, vin scumişorii mei dragi în românia şi o să aud „whitechapel”, „paris” şi „cast into seasons” live. de fapt ce mai una-alta, o să aud live toate melodiile alea faine (şi uber-relevante. ar adăuga nance) ale lor. un început de an cum nu se poate mai reuşit din punct de vedere al concertelor. ţine-o tot aşa, 2012!!!

*credits to s.c.u.m for music and title*

