Etichete

, ,

stimaţi cititori, nu v-am mai bucurat de mult timp cu istorioare de la muncă, aşa că m-am gândit să vă scriu un post pe tema asta. va fi şi ultimul, pentru că în curând îmi voi lua adio de la call-centerul în care am lucrat de la originile blogului şi până în prezent. da, mi-am găsit un job nou. 😀

acestea fiind zise, doresc să închei această preaminunată perioadă a vieţii mele printr-o ultimă selecţie de perle. doar câteva sunt auzite de mine, majoritatea fiind culese de ai mei colegi de muncă, cărora le mulţumesc pentru materialul furnizat. please enjoy!

* „dom’le, de ce ultimul număr care m-a apelat se termină în 666?”

* „trimiteţi un mesaj fără text…” „un mesaj fără text cu textul ‘da’!”

* „nokia n71 cu n de la nicolae sau nokia e71 cu e de la elena?” „cu n de la nicu, nu de la nicolae!”

* „introduceţi codul pin eronat de trei ori… „şi acel cod pin eronat care e?”

* „i s-a blocat cartela lu’ frati-miu de altă persoană care ştia numărul! cum se poate aşa ceva?” „cartela este doar în perioada de graţie, stimate domn…” „şi atunci de ce i se solicită codul puk?”

* „ajutaţi-mă şi pe mine să sparg codul pin.”

* „vreau să îmi activez şi eu serviciul romingo” (adică roaming)

* „textul ‘da’ se scrie cu litere sau cu cifre?”

* „de ce 1 minut + 1 minut rezultă 2 minute şi 60 de secunde + 60 de secunde rezultă doar 120 de secunde?!”

* „vă mulţumim pentru apel şi vă dorim o seară plăcută!” „radu mazăre.”

* „cât costă o cartelă turbo sim?”

* „dom’le, mi s-a blocat imaginea la televizor pe protv!!” „îmi este imposibil să vă ajut…” „DE CEEEEEEE?!”

* „am primit sms că voi intra în perioada de dizgraţie…”

* „cu alte informaţii vă mai pot fi de folos?” „TRĂIASCĂ PATRIOŢII!” „puteţi repeta?” „TRĂIASCĂ PATRIOŢII!” „stimate domn… cu alte informaţii vă mai pot fi de folos?” „TRĂIASCĂ POPORU’!”

* „doresc să-mi teleportez numărul în altă reţea.”

* „cu cine am plăcerea de a sta de vorbă?” „un nokia 1680.”

* „am pierdut un telefon în curte, pe când săpam… îl mai pot găsi?”

* „ce model de telefon utilizaţi?” „un nokia mai nou ca ăla dinainte.”

* „ce mesaj de eroare primiţi când încercaţi să expediaţi un sms?” „mesaj falit.”

* „am format numărul ăla cu steluţă, diez şi alte acareturi…”

* „extraopţiunea se activează pentru 6 euro.” „şi cât costă?”

* „nu ne mai furaţi creditul, doamnă! banii pe care îi câştig de la sapă! compania asta e o CURVĂĂĂĂĂĂ!”

* „doamnă, daţi-mi-l şi mie pe patronul dumneavoastră la telefon, că vreau să fac o anchetă.” (clientul era nemulţumit că îi intră cartela în perioada de graţie)

* „înainte mi-o băga soţul dar acum nu mai intră. puteţi să mi-o băgaţi dumneavoastră?” (clienta se referea la extraopţiune)

that was all, minna-san! sayonara bye-bye! 😀

