Etichete

, , , ,

ei bine, da, postul ăsta e dedicat unei melodii de-a lui akanishi jin the supreme lord of hotties (yes, i know he’s a married man now, thank you very much). era inevitabil, ţinând cont că ultimele două posturi din categoria asta au fost despre kat-tun şi lands. oh, leilana, what a fangirl you are!!!!

nu mă omor după jin în calitate de cântăreţ (excludem momentul lands), şi cu atât mai puţin după piesele lui în engleză. singura piesă care mi se pare simpatică şi super-catchy e „bass go boom”. c-l-a-p! (şi da, probabil că dacă nu o cânta el, nu mi-ar fi plăcut atât de mult). restul sunt… meh. i only keep listening to them because i’m shallow. există totuşi alte două piese de-ale lui care îmi plac la modul sincer: „eternal” (care e cântată în japoneză) şi „seasons”, adică motivul pentru care scriu acest post. „seasons” m-a cucerit încă de la prima ascultare, şi nici chiar videoclipul un pic cam bizar (ce naiba căuta fetiţa aia într-un videoclip al unei piese de dragoste?!) nu a reuşit să îmi scadă interesul pentru ea. ajunsesem la vreo 60 de plays pe last.fm în numai câteva zile. XD

aşadar, să cânte muzica, zic!

赤西仁 – Seasons

