Etichete

, , , ,

leilana este în 331 bis, cu „pure morning” în urechi. lângă ea, un controlor care îşi întinde legitimaţia. leilana cotrobăie prin geanta neagră, găseşte abonamentul, i-l întinde şi îşi vede de-ale ei. controlorul îi azvârle o privire suspicioasă şi spune ceva ce leilana nu înţelege tocmai bine, făcând-o să îşi dea jos căştile din urechi şi să întrebe:

– poftim?

– sunteţi născută în 1987? întreabă controlorul pe un ton suspicios.

– da, răspunde leilana surprinsă.

– pot să văd şi eu un act?

„what the fuck is that?” se gândeşte leilana, apoi strânge din umeri, pentru că dacă trebuie, trebuie, scotoceşte iarăşi prin geantă şi îi înmânează actul de identitate controlorului. acesta se uită bine la poză, se uită la leilana, apoi îi înapoiază actul cu un zâmbet de scuză şi îi spune:

– îmi cer scuze, păreaţi mai tânără.

HAHAHA! 😀

p.s. am rămas cu două review-uri de concert în urmă, că nu am avut timpul necesar să le fac. promit că mă apuc de ele în weekend-ul ăsta.

