Etichete

, , , , , , , , , , , ,

deşi în ultima vreme nu prea am mai scris (hai, ce să ne ascundem după degetul mic de la picior, că aproape am abandonat complet blogul), asta nu înseamnă că am murit şi nici că am stat închisă în casă, cu perdelele trase, fără a avea niciun fel de activitate socială şi lenevind. mă rog, deşi ultima situaţie se repetă preţ de câteva ore în fiecare zi. cu excepţia perdelelor trase. XD

dar să nu divagăm. ceea ce voiam eu să vă spun şi nu am apucat până acum din cauză de job, tumblr, ocazional cracked.com şi o lene incredibilă, e că hot casandra, proiectul solo al domnului paul, despre care vă tot vorbesc eu pe acest bloguşor, şi-a lansat cel de-al doilea videoclip din carieră, la piesa „hold me tight”, fix cu o săptămână înainte de ziua mea. lansarea a avut loc cu surle şi trâmbiţe (metaforic vorbind; în realitate, locul surlelor şi trâmbiţelor a fost luat de clape şi o chitară) în bastionul culturii indie, control.

stau şi mă întreb amu: ce să vă mai zic eu de paul şi al lui proiect? că v-am tot zis şi v-am zis, şi serios, ar fi trebuit să vă conving pe toţi până acum să daţi o fugă la cea mai apropiată bodegă unde se întâmplă să performeze casandra cea fierbinte pentru a vă bucura de juma’ de oră de muzică faină. ia că nu vă mai zic nimic acum şi vă bag la înaintare un clip de la faţa locului, ca să retrăiţi seara (sau să vedeţi ce-aţi pierdut, după caz).

despre clip, ce să vă zic? a fost regizat de tudor petremarin, are în componenţă absolvenţi de unatc şi istoriseşte o poveste cu îndrăgostiţi, îngeri păzitori şi cadouri. multe cadouri.

şi ca să închei acest post într-o notă la fel de îmbucurătoare, aflaţi că go to berlin, trupa în care domnul paul a activat ca toboşar pe vremea adolescenţei zbuciumate a domniei sale, e back in business!!! dovada o face recentul concert din control, de la care, spre marea mea ruşine, am lipsit. promit însă în mod solemn, jurând cu mâna pe albumele originale the horrors pe care le deţin, ca la următorul să fiu prezentă! ^_^

