Etichete

, , , , ,

fapt: mi-am pierdut gustul pentru concertele la care mă duc de una singură. vorba unei prietene, un concert e mult mai frumos atunci când ai cu cine să schimbi o vorbă, impresii, sau, cum zice ea, să te crizezi. iată de ce la sfârşitul lui aprilie am mers la kumm în wings în loc să mă duc la relansarea go to berlin în control. iniţial ar fi trebuit să merg la berlinezi, împreună cu prietena de care v-am vorbit, însă, deoarece căile forţei sunt încurcate, ea nu a mai putut veni. şi, având în vedere că alături de go to berlin urmau să urce pe scenă şi the mooooooooooooooooooooooooooooood, care mie nu îmi plac nici de frică, şi mai ales că nu ştiam dacă vor veni cunoscuţi la concert, am ales kumm (spre ciuda mea, ulterior am aflat că la berlinezi fusese o amică pe care nu o mai văzusem de ceva vreme. fail.)

muream de teamă că o să întârzii (urăsc să întârzii la concerte, cu atât mai mult cu cât am şi păţit-o la un moment dat la un kumm şi la un we singing colors, v-am povestit tot pe aici pe blog ce şi cum) aşa că am luat un taxi. evident, fiind întuneric, iar leilana fiind praf cu orientarea, am trecut de club, cu toate că îmi notasem mental să nu care cumva să îl ratez. şi a trebuit să executăm o întoarcere prin ocolire, că de, eram pe stradă cu sens unic.

înăuntru, lume puţină – presupun că ăsta a fost de altfel motivul pentru care concertul a început cu întârziere. ajunsesem chiar să îmi fac socoteala că aş fi putut să trec fără probleme şi prin control, ca să îi văd pe go to berlin, dar vorba aia, ce fusese făcut nu mai putea fi desfăcut. m-am scuturat însă din amorţeală atunci când primele acorduri din „bad day” mi-au gâdilat urechile.

paranteză: în ce priveşte setlistul, recunosc cu smerenie că mi-e puţin dor de perioada „far from telescopes”. nu că acum băieţii nu ar mai cânta piese de pe album, din contră, cântă destul de multe în continuare, numai că din setlist lipsesc de cele mai multe ori „sleepwalk”, „fashion” şi „beauty queen”, adică trei din cele mai reuşite piese ale albumului, după a mea umilă părere. pe de altă parte însă, în ultimele luni şi-au şi îmbogăţit setlistul cu piese precum „foul play”, „eskimo” şi mai recenta „one in a million” (cântată de the one and only oigăn), piese care mă fac extrem de curioasă în privinţa direcţiei în care se va îndrepta următorul album (album pe care ei speră să îl lanseze către sfârşitul anului). închidem paranteza şi revenim la concert.

despre sound, numai de bine, wingsu’ e clar unul din locurile cu cele mai bune sonorizări din bucureşti. despre trupă, iarăşi numai de bine. sincer, nu îmi pot aminti vreun concert de-al lor de la care să fi plecat dezamăgită – nici măcar de la faimoasele concerte din lăptărie, în timpul cărora pica sunetul şi se făcea o microfonie de mai mare dragul. kumm e o trupă care pur şi simplu merită să fie văzută live. am un of totuşi, nu au cântat „curse”, iar eu tare mai aveam chef de zbânţuială pe piesa aia! în rest, toate bune, m-am bucurat mult în special de „angels and clowns” şi de „mister superman”. aaaa, şi au interpretat şi o piesă nouă, care nu ştiu cum se cheamă (aparent, nici ei nu s-au decis încă). am o parte a versurilor acasă, dar nu vă zic ce şi cum. 😛 veniţi şi voi să o auziţi. e cu iubire şi săgeţi în inimă. 😀

…………………………………………………..

(bad day)
foul play
bird’s eye view
police
angels & clowns
mister superman
one in a million
morsa
eskimo
evil eye
aia 9
dictionary
scandal
1000 de chipuri
beautiful country
BIS
pink balloon
rest in pieces

…………………………………………………..

*credits to kumm for title*

