Etichete

, , , , , , ,

nu mai fusesem de un secol la lămâiţele sofisticate – mai precis, de la lansarea cu surle şi trâmbiţe a măreţului album „electromagnetica” în kulturhaus, şi asta în ciuda faptului că ei mă tot invitaseră. da’ nu ştiu cum dracu’ se făcea că de fiecare dată ba nu aveam bani, ba intervenea altceva şi nu mă puteam duce. dar odată şi-odată tot trebuia să sparg gheaţa. şi spartul gheţii s-a întâmplat fix în ziua de 8 iunie, când am primit invite la concertul lor din herăstrău, de la tete-a-tete. mi-era dor de ei de muream, şi de data asta ar fi fost chiar porcism să lipsesc, aşa că după ce am terminat programul la birou, m-am dus frumos în staţie şi am luat primul autobuz cu direcţia charles de gaulle. cred că în viaţa mea nu mai fusesem atât de elegant (?) îmbrăcată la un concert sophisticated lemons – adică cu sandale cu tălpi înalte, în rochie de birou, cu geantă şi tot tacâmul. da’ nu mai aveam timp să mă duc acasă să mă schimb, pentru că după cum ştiţi (sau poate nu ştiţi, dar veţi afla acum), eu am talentul de a întârzia când vine vorba de locuri în care nu am mai fost. iar în tete-a-tete chiar nu mai fusesem. în veci. never. nunca. jamais.

am bâlbâit puţin direcţia, că herăstrău-i mare, dar în cele din urmă intuiţia m-a pus pe drumul cel bun (a se citi: întrebările adresate unor oameni din parc). când am ajuns eu, nu se vedea nici mireasmă de artişti prin zonă, aşa că m-am aşezat frumos pe un scaun nerezervat şi am cerut ceva de băut. la vreo zece minute după, a apărut o prietenă în local. la marele fix. citricele au început, cred, o oră mai târziu (vă reamintesc că suntem la un post din ciclul reviewurilor întârziate, drept pentru care timeline-ul concertului despre care discutăm mi s-a estompat din memorie).

am regăsit acelaşi setlist pe care îl cunoşteam, cu piesele cele mai dragi mie, adică „bloody mary” şi „drugs and hugs”, plus piesa nouă căreia îi tot dădusem play în winamp şi pe youtube încă de la lansare, şi anume „strange and surprising”. am îndrăznit chiar să schiţez câţiva paşi de dans, în ciuda tălpilor înalte pe care eram cocoţată şi a aerului meu extrem de respectabil (yeah, right!). lume nu prea multă (am putea de fapt să zicem chiar puţină), dar au existat totuşi câţiva curajoşi care au încins un dans în faţa scenei (a se citi „dans de-a binelea”, nu paşi, cum am făcut eu) şi nişte trupeţi în formă maximă, proaspeţi şi drăguţi nevoie mare, care m-au făcut să regret amarnic că nu mai trecusem de atâta vreme pe la ei pe la concerte şi să jur că absenţele acestea nemotivate nu se vor mai repeta.

după ce lămâile au terminat concertul, a venit rândul băieţilor de la blue nipple boy. sinceră să fiu, nu ştiam prea multe de ei – cu excepţia unui poster din control şi a coverului după inna dat în draci pe guerrilla într-o perioadă, drumurile noastre nu prea se intersectaseră, ca să zic aşa. drept pentru care am eliberat aşa-zisul ring de dans şi m-am aşezat cuminte pe o canapea, urmărindu-i de-acolo. mi-a sărit în ochi solistul, adrian, un tip fistichiu la modul simpatic, plus omul de la chitară bas, tot adrian pe numele său, pe care îl mai văzusem prin control (crema scenei alternative, deh).

domnule, oamenii ăia au fost buni. instrumentale faine, piese care te obligau să dansezi (eu n-am mai rezistat să stau jos când am auzit „hot” – băi, serios, au transformat tâmpenia aia de melodie în ceva mai mult decât decent, bravo lor!), energie cât cuprinde. şi mai are o melodie, nu ştiu dacă cover sau nu, care se chema „rosaemali” (mi-am copiat setlistul în telefon) care a fost, cum să zic eu, finger-licking. acestea fiind zise, viitorul sper să le sune bine şi albumul de debut să rupă norma. 😀

ca să concluzionăm, a fost o seară cât se poate de reuşită. şi de atunci, am izbutit să mai prind nişte concerte despre care sper să vă pot povesti curând. sper că nu peste o lună. 😆 mea culpa pentru întârzieri.

…………………………………………………..

SETLISTUL CITRIC
a solution to a problem
no clock can turn back time
scrambled
control
bonnie long legs
strange and surprising
bloody mary
coke with jesus
drugs and hugs
nine
ladies around the world

SETLISTUL ALBASTRU (scris fix aşa cum era pe foaie)
invitation
bear comes naked
salta montes
inna hot
go planet
9,999,999 in 1
carnival in zambia
rosaemali
kiss the whale
womanman
reghe II

…………………………………………………..

