Etichete

, , , , , , , , ,

până să se termine luna iunie, am mai avut parte de un concert, şi anume sophisticated lemons şi aeon blank în control, cu doar câteva zile înainte de b’estfest, la care, în acel moment, nu aveam încă bilet. lume puţină când am sosit eu, se vede că majoritatea erau la mare, la munte sau cine ştie prin ce alte zări, că săracul bucureşti devine părăsit rău pe timpul verii. din punct de vedere al evenimentelor de club mă refer.

pe aeon blank nu îi mai ascultasem şi nici nu avusesem curiozitatea să îi caut pe youtube, aşa că habar nu aveam la ce să mă aştept. dar ca să vă faceţi şi voi o idee, facebook-ul lor listează la genuri abordate „alternative rock, dark wave, gothic, metal” şi la formaţii care le plac „pink floyd, marilyn manson, alice in chains, black sabbath, ozzy, in flames, sopor aeturnus” (aeturnus? aoleu! nu o ascult pe cantodea on a daily basis, dar până şi eu ştiu că e totuşi „sopor aeternus”).

ei, din toată combinaţia asta de stiluri (tocăniţă, ce să mai) poate să iasă ceva foarte mişto sau ceva foarte dezlânat – depinde de talentul trupeţilor şi de capacitatea lor de a îngemăna stiluri diverse într-un mănunchi care să nu fie o struţocămilă muzicală. amu dacă o fi aşa sau nu, nu v-aş putea spune, pentru că nu am fost în stare să îmi dau seama numai printr-o singură audiţie live, şi nici nu m-am trezit în situaţia în care să vreau să ascult varianta de studio a vreuneia dintre piesele cântate de băieţi. de sunat, nu suna deloc rău, dar nici atât de grozav încât să îmi atragă atenţia cu adevărat.

au urmat băieţii de la sophisticated lemons, care glumiseră o grămadă înainte de începerea concertului pe marginea numărului mic de spectatori. între timp mai venise lume, nu cât să geamă locul, dar suficient să umple măcar rândurile din faţă. concertul a început cu „alley of the cold”, o piesă veche, de pe vremea când membrii formaţiei erau toţi la liceu, şi ne-a trecut cam prin toate piesele lor de referinţă, ca să zic aşa – începând cu „bonnie long legs” şi terminând cu „strange and surprising”. sunetul a fost decent (ca de control, na), iar energia şi voia bună a băieţilor de-a dreptul molipsitoare – pur şi simplu m-am trezit că nu puteam sta locului.

s-au întors şi pentru un bis, în aplauzele publicului, bis format din „nine” şi (evident) „control”, care a pus punct unei seri tare frumoase. cu mâna pe inimă vă spun că nu ştiu cum de-am putut rata atâtea concerte citrice. dar promit că nu se va mai repeta.

mai jos, aveţi setlistul lor (pe cel aeon blank nu am putut pune gheara).

…………………………………………………..

alley of the cold
bonnie long legs
coke with jesus
on my own
drugs and hugs
strange and surprising
scrambled
no clock can turn back time
bloody mary
a solution to a problem
ladies around the world
BIS
nine
control

…………………………………………………..

*credits to sonia for video*

