Etichete

, , , , , , , ,

asta se întâmpla în iulie, ca să vedeţi ce mult am întârziat cu review-urile pe blogul ăsta. i should be ashamed. dar să trecem la subiect. evenimentele au avut loc în iulie, fix după vinerea, 13, în care avusese loc concertul we singing colors. adică sâmbătă, pe 14, pe o căldură din aia dementă (deşi era seară, nota bene). iniţial, aveam trecut în calendar numai concertul sophisticated lemons (cu fractures în deschidere), dar ulterior băieţii de la kumm au anunţat că vor cânta şi ei în spatele hanului lui manuc, la poiana urbană. m-am panicat puţin, pentru că nu voiam să ratez sophisticated lemons, mai ales după ce văzusem filmuleţul de prezentare absolut adorabil, după care am realizat că orice concert în aer liber din oraş trebuie să se termine până în unsprezece seara, caz în care aveam o şansă destul de mare să prind şi sophisticated lemons.

aşa că dusă am fost în poiană, însoţită de o fostă colegă de la call-center, cu care mă preumblasem prin oraş în timpul zilei, şi pe care am rugat-o să stea cu mine pe parcursul concertului (vedeţi voi, mi-am cam pierdut gustul pentru concertele la care merg de una singură). şi drăguţa de ea a stat, deşi nu chiar până la sfârşit.

când am ajuns noi în poiană, încă nu se întunecase, şi nici concertul nu dădea semne că va începe imediat, aşa că am avut de aşteptat – dar îmi era mult prea dor de kumm ca să mă plâng. nu pot să zic cu mâna pe inimă că atmosfera era tocmai cea potrivită pentru un concert; era ceva lume, ce-i drept, însă majoritatea şedea pe la mese, iar cei care erau ceva mai aproape de scenă erau mult prea preocupaţi în a-şi supraveghea copiii. vă imaginaţi că eu cu tricoul meu cu kumm cam făceam o notă discordantă pe-acolo. dar încet-încet au apărut şi vreo câţiva oameni care păreau că veniseră acolo special pentru concert, iar mie mi-a mai venit inima la loc.

kumm au intrat în pâine cu frumuseţea de „mister superman”, care-i numai bună pentru deschidere de concert. eu dansam de mama focului, dar nu am omis să îmi întreb prietena cum i se pare. răspunsul a fost pozitiv, deşi, a adăugat ea, ar fi preferat să ştie şi ceva versuri. am aprobat-o din toată inima când s-a cântat „one in a million”, ale cărei versuri încă nu le ştiu, deşi am auzit-o de ceva ori până acum în concertele kummice.

şi pentru că băieţii sunt cel mai probabil nişte îngeri coborâţi pe pământ să înfrumuseţeze viaţa muritorilor, au cântat şi piesa femeilor, „beauty queen”, pe care nu o mai auzisem live de secole întregi. a fost aşa de frumos încât, un „evil eye” şi o „morsă” mai târziu, eu tot nu îmi revenisem – aşa încât primele acorduri din „butterflies” m-au lăsat efectiv pironită locului. nu am să mă satur niciodată să aud piesa asta live, e atât de frumoasă, mai ales când o auzi după o luuuuuuuuuuuungă absenţă din setlisturi.

după o piesă proaspătă, nemaiauzită până atunci, concertul s-a îndreptat spre un final săltăreţ (obişnuitele „dictionary”, „1000 de chipuri” şi „rest in pieces”), iar eu, după ce m-am zbânţuit cum se cuvine, m-am aruncat într-un taxi şi i-am dat bice (metaforic vorbind) către clubul ţăranului, unde am ajuns fix după fractures, în timpul probelor de sunet sophisticated lemons, spre marea bucurie atât a lor, cât şi a mea.

şi-am avut parte şi aici de muzică faină pe săturate şi zbânţuială cât cuprinde. nici aici nu gemea locul de lume, dar oamenii care veniseră erau plini de entuziasm şi participau cu tot sufletul la atmosferă – am văzut la un moment dat o fetiţă mititică apărută în primul rând, uitându-se cu ochii mari la scena pe care cântau băieţii.

despre sound, numai de bine (binele românesc, desigur, nu binele de tip wings sau b’estfest sau alte locuri cu sonorizare de doamne-ajută – dacă or mai fi pe meleagurile astea). despre ei, numai de la foarte bine în sus, sunt o trupă care nu m-a dezamăgit niciodată până acum – motiv pentru care continuu să mă duc şi să îi îndemn şi pe alţii să se ducă. au crescut foarte frumos din liceu şi până acum, sunt mai comunicativi şi mult mai siguri pe ei în ceea ce priveşte prestaţia, iar eu una de abia aştept să îşi lanseze albumul de debut and take everything to the next level! 😀

pe foarte scurt, uite aşa a reuşit a voastră leilana să realizeze imposibilul, adică două concerte în aceeaşi seară. mai am o droaie de chestii să vă povestesc, luna august a fost una foarte fierbinte şi bogată în concerte, dar las asta pentru posturile viitoare. şi promit că o să încerc să nu mai întârzii aşa de mult. 😀

…………………………………………………..

SETLISTUL KUMMIC
mister superman
(bad day)
eskimo
police
one in a million
beauty queen
evil eye
morsa
butterflies
aia 9 (adică piesa nouă)
beautiful country
1000 de chipuri
dictionary
BIS
rest in pieces

…………………………………………………..

SETLISTUL CITRIC
bonnie long legs
coke with jesus
get up close
drugs and hugs
strange and surprising
scrambled
no clock can turn back time
bloody mary
a solution to a problem
ladies around the world
BIS
nine
control

…………………………………………………..

